Fel på vågen?
Jag köpte en våg idag. Har inte vägt mig på månader!!! Det är en personlig våg där man knappar in kön, längd och ålder. Sedan när man väger sig mäter den kropps fett. Fiffigt tyckte jag.
Jag kom hem och installerade den och lärde mig hur den skulle användas. På baksidan av instuktionsboken fanns en tabell med kroppsfett i % från för låg till för högt.
Förra gången jag vägde mig för säkert ett halv år sedan visade vågen 84 kg vilket som verklihen är för mycket. Idag när jag ställde mig visade vågen 92,4 kg
!!! efter att den vägt klart blinkade vikten och sen stod det err-l4. Och jag trodde det var fel på vågen! Men när jag tittade i tabellen såg jag att det betydde att den %iga fetthalten i min kropp e för hög för vågen så det går inte ens och mäta mitt kroppsfett!
Fy f*n va fet jag känner mig nu!! USCH för att jag e så J*vla lat! Nu får det f*n bli ändring!
Aldrig mer godis!
Vet inte varför jag skrev. Har liksom vetat länge nu att det är dags att börja göra något åt min vikt men jag skulle aldrig tro innan jag vägde mig att jag vägde SÅÅÅ mycket.
Jag behöver gå ner 30 kg usch
jobbigt. Men jag måste börja. Om någon vill hänga med, peppa eller klaga över hur lat jag e så går det bra
. Jag har redan skällt ut mig själv ett antal gånger sen jag vägde mig för 50 minuter sedan.
(OBS Rubriken = Lite ironi)