• Anonym (ringaren)

Har ni ringt Heta Linjen någongång?

När jag var tonåring så ringde jag dit jättemycket, dock har jag inte ringt dit på ett tag. Sitter mest ute på internet nu för tiden.  Men jag kommer ihåg då jag ringde mycket dit.  Någon av er som brukade eller brukar ringa dit?  Några roliga samtal som ni vill förmedla?:D 

• Svar på tråden Har ni ringt Heta Linjen någongång?
  • Anonym (Back then)

Åh herregud Jag hade nästan helt glömt bort heta linjen! Men det var ju väldigt poppis innan internet slog igenom. Finns det ens kvar än?

• Anonym (ringaren)
    Anonym (Back then) skrev 2011-08-26 12:28:00 följande:
    Åh herregud Jag hade nästan helt glömt bort heta linjen! Men det var ju väldigt poppis innan internet slog igenom. Finns det ens kvar än?
    haha ja det ska finnas kvar! =) Finns mycket att välja emellan tydligen! Skrattande
    http://www.hetalinjen.se/  

Ja det var väldigt populärt på 90 talet!=) 
  • Anonym (ringaren)
    Anonym (Back then) skrev 2011-08-26 12:28:00 följande:
    haha är inne där nu!  en kille och en tjej som bara sa "mm" och "ja" inte mycket till samtalet.  talar med en kille nu som inte verkar ha så mkt att säga.Skrattande
  • Anonym (Back then)

Trodde inte det fanns längre Det måste vara närmare 20 år sedan jag ringde dit sist.

• Anonym (ringaren)
    Anonym (Back then) skrev 2011-08-26 12:38:07 följande:
    Trodde inte det fanns längre Det måste vara närmare 20 år sedan jag ringde dit sist.
    ja det var ett tag sedan för mig med.  Nu är det en kille och en tjej som talar om Bagdad och koranen.  intressanta samtalsämnen. Glad
  • SoStylish

När jag var tolv år så brukade jag och mina tjejkompisar alltid ringa till diverse linjer och prata med killar. Ganska ofta bröts samtalen av att en röst kom in och sa "Operatören har kopplat bort ditt samtal. Var god lägg på luren". Det hördes nog att vi bara var tolv fast vi försökte låta vuxna haha. 

• Anonym (ringaren)
    SoStylish skrev 2011-08-26 12:49:03 följande:
    När jag var tolv år så brukade jag och mina tjejkompisar alltid ringa till diverse linjer och prata med killar. Ganska ofta bröts samtalen av att en röst kom in och sa "Operatören har kopplat bort ditt samtal. Var god lägg på luren". Det hördes nog att vi bara var tolv fast vi försökte låta vuxna haha. 
    Hej SoStylish!:)

Men det var väl 020 nummer?  Tror att heta linjen är något annat, för där kan man tala med flera personer samtidigt utan att det bryts! Skrattande 
  • Anonym

Jag och mina vänner  brukade ringa till Heta Linjen i brist på annat när vi var 15-16, oj så förbjudet och spännande det kändes! :D

Svar på tråden Har ni ringt Heta Linjen någongång?