Gillar kvinnor mycket sperma? Är större sats sexigare för dig?
Hej, jag är ny här och tycker verkligen om att läsa det som skrivs här men nu är det dags att komma ut ur garderoben för mig också. Jag har sökt på forum men inte hittat något svar på min fråga så jag provar här istället.
Fråga till alla kvinnor: Blir du kåtare av en större sats sperma? Tycker du att en större sats är sexigare?
Jag pratar egentligen om en avsugning/handarbete av dig. Tycker du om att han kommer mycket, eller är det bara drygt och smakar illa? Jag vet att det kan vara en skillnad också om han kommer inne i dig men det är ju någonting annat.
För mig om jag ska vara ärlig - runkar alldeles för mycket nu för tiden utan gf, och jag har inte stora pung kulor (en annan sidofråga om kvinnor tycker om män med stora kulor kommer), så jag kommer inte så mycket. Känner mig kanske lite osäker om just det. Jag blir upphetsad av tanken att kunna ge kvinnor mycket sperma - ibland om jag har en date nästa helg så försöker jag låta bli så jag kan komma mer...men egentligen så bryr hon sig säkert inte alls!
Vad tycker ni och varför?
Tack och jag ser fram emot alla svar!