• Anonym (dinners)

Gillar kvinnor mycket sperma? Är större sats sexigare för dig?

Hej, jag är ny här och tycker verkligen om att läsa det som skrivs här men nu är det dags att komma ut ur garderoben för mig också. Jag har sökt på forum men inte hittat något svar på min fråga så jag provar här istället.

Fråga till alla kvinnor: Blir du kåtare av en större sats sperma? Tycker du att en större sats är sexigare?

Jag pratar egentligen om en avsugning/handarbete av dig. Tycker du om att han kommer mycket, eller är det bara drygt och smakar illa? Jag vet att det kan vara en skillnad också om han kommer inne i dig men det är ju någonting annat.

För mig om jag ska vara ärlig - runkar alldeles för mycket nu för tiden utan gf, och jag har inte stora pung kulor (en annan sidofråga om kvinnor tycker om män med stora kulor kommer), så jag kommer inte så mycket. Känner mig kanske lite osäker om just det. Jag blir upphetsad av tanken att kunna ge kvinnor mycket sperma - ibland om jag har en date nästa helg så försöker jag låta bli så jag kan komma mer...men egentligen så bryr hon sig säkert inte alls!

Vad tycker ni och varför?
    Tack och jag ser fram emot alla svar!

• Svar på tråden Gillar kvinnor mycket sperma? Är större sats sexigare för dig?
  • Anonym

Har aldrig tänkt på mängden överhuvudtaget, kan inte ens minnas hurvida killen haft mycket eller lite. Givetvis kan jag inte svara för alla kvinnor, men jag tycker inte du ska fundera på det. Personligen kunde jag inte bry mig mindre... Huvudsaken är att vi båda har det skönt. Sen ang storlek på kulor är mitt svar detsamma, kunde inte bry mig mindre.

• crimson

Jag struntar fullständigt i hur mycket sperma som kommer, tar man det i munnen är det väl snarare bättre om det kommer lite mindre.
    Pungen är väl enligt mig inte den vackraste kroppsdelen på en manskropp. För mig är dem där enbart för att det inte ska se konstigt ut. Små eller stora spelar väl ingen roll, kan inte komma att jag lagt märke till det någon gång, däremot om dem är hängiga, det är inte så snyggt.

• Anonym

hahaha... nja, kåtare blir jag kanske inte. men lite besviken blir man ju när det inte kommer så mycket som vanligt. (för honom, alltså) så länge kulorna är renrakade och redo att sugas på spelar storleken ingen roll. 

• Anonym

Nej, blir inte kåtare av mer sperma. Dessutom brukar jag och min sambo komma samtidigt, och efter det är jag inte kåt längre. Något som är riktigt avtändande är däremot illaluktande/smakande sperma. 

Storleken på testiklarna har för den delen inte så mycket med mängden sperma att göra, den största delen av vätskan kommer från andra körtlar, t.ex. prostatan. 

Håller med om att stor, hängig pung är osexigt. 

• Anonym

Nej, ju mindre desto bättre. Gillar inte kladdet, gillar inte smaken och nä, jag sväljer inte eller tar det i munnen. Så ju mindre desto bättre för min del.

• Har gjort det

Självklart är större sats sexigt, särskilt när man kommer i ansiktet. Är ju ingen vits annars. Om tjejen sväljer kan det ju bli jobbigt med en stor sats.

• Anonym (kladd)
    Anonym skrev 2011-08-26 13:27:36 följande:

Nej, ju mindre desto bättre. Gillar inte kladdet, gillar inte smaken och nä, jag sväljer inte eller tar det i munnen. Så ju mindre desto bättre för min del.

Håller med. Så lite som möjligt, tack!
  • Anonym (Mia)

Inget jag går igång jättemycket på men lite får det ju gärna vara såklart. Tror killen tycker det är häftigare än vad jag gör. Men finns saker som fixar det om man gillar det. Sök på sperma på box2you.se så får du upp droppar man använder för att spruta mer. Fungerar faktiskt tro det eller ej..  Flört

• Har gjort det
    Anonym (Mia) skrev 2015-03-11 16:10:13 följande:

Inget jag går igång jättemycket på men lite får det ju gärna vara såklart. Tror killen tycker det är häftigare än vad jag gör. Men finns saker som fixar det om man gillar det. Sök på sperma på box2you.se så får du upp droppar man använder för att spruta mer. Fungerar faktiskt tro det eller ej..  Flört

zinktabletter är mycket bättre ;)
  • Anonym (.)

Ju mindre desto bättre i sug/runksyfte!

Ju mer desto bättre i samlagssyfte! Fullkomligt ÄLSKAR män som sprutar som en brandslang i musen :D

Svar på tråden Gillar kvinnor mycket sperma? Är större sats sexigare för dig?