Vad tycker ni bäst om när ni har förspel?
Undrar bara vad ni andra tycker bäst om innan ni har sex.... och kanske efter
Undrar bara vad ni andra tycker bäst om innan ni har sex.... och kanske efter
Smeka hennes kropp med mina händer, hennes lår, vader, fötter. Låta händerna glida över hennes mage, hennes.bröst, hals. Kyssa henne,.viska ett ord i hennes öra. Ta i hennes hår, leka med hennes hals och nacke. Låta handen ta i hennes sida. Höften, midjan. Leta sig.vidare och smeka henne över musen. Leka lite, gå ner och slicka henne, smaka henne. Njuta av henne. Vända henne om, ta över hennes.svank, röv, över ryggen och ta om hennes nacke. Dra till lite i hennes hår och föra in ett finger. Ta ut det och låta det.glida upp mot hennes röv, smeka rosen. Gå ner och slicka hennes röv. Sen skiftar vi, hon tar ett lätt.strypgrepp på mig. Kysser mig, ser mig i ögonen. Lägger sina bröst i mitt ansikte. Biter mig lite i halsen, smyger sig nedåt och med ögonen i mina öppnar och tar den i sin munn. Spottar på den och slickar den längs hela sin längd innan den åker in långt i munnen igen. När jag blivit nåt som ett djur tar jag henne i håret, drar henne upp och kysser henne, sen trycker jag ned henne i sängen på mage med benen ihop. Jag trycker in den medans jag lägger min vikt över henne. Börjar hasa mig uppåt så ballen späns och står rakt ner i henne, där börjar jag ganska hårt att rubba henne, ställningen träffar g punkten perfekt samtidigt som ställningen spänner ut henne. Mycket skönt och lite ont. Sen kommer jag ta henne i vilt.dominant sex. Kan börja på många sätt men det är en bra...
Att tänka på texter med styckeindelning.
Men Garnax, om det där var förspelet undrar jag hur sexet ser ut.? Själv vill jag helst bli varsamt förd till att sitta på knä framför honom, med en smekning på min kind. Ett hårt grepp i nacken medan jag ser upp i hans ansikte. Sen en hård örfil. Då smälter jag som smör i solsken eller vad det heter. Efter det vill jag självfallet ha oralsex, smekningar och påsättning.
På mobilen är det svårt med styckesindelning
På mig: kyssar på lår, mage, slicka på kuk o pung! Retsamt men skönt!
På henne beror litet på vem det är men just nu så är jag med en tjej som älskar litet hårdare tag. Så då brukar jag hålla ner henne. Lägga henne på mage och lägga mig över henne med min tryckande kuk på hennes rumpa. Sen kyssa o bita henne lite nätt i nacke och neråt....