• Garnax

Någon som är sugen på att ta ett par öl i Uppsala?

Utgår från att det inte är tillåtet att skapa en sådan tråd, jag som vanligt bryr mig inte om vad som andra säger är tillåtet för mig att göra.

Jag tänker gå ut och ta några öl i Uppsala och undrar om någon är sugen att haka på. Man eller kvinna spelar ingen roll. Nyinflyttad och känner ingen här så söker bara socialt sällskap. Jag menar socialt sällskap!

Anledningen till att det hamnar under sex och samlevnad är dels att jag sitter mest här, dels att andra också sitter mest här :)

If you correct your mind the rest of your life will fall into place - Lao Tzu
  • Svar på tråden Någon som är sugen på att ta ett par öl i Uppsala?
  • Kattdamen

Har du inte gått än.

• Trust me

Synd att du bor i Uppsala annars hade jag hängt på. Skål

• Garnax

Är på lingon, Internet i mobilen.du vet

• Ketzzi

Tog du någon öl i kväll då?

This is what I`m made of. You can hate but never break me.
  • Garnax

Klart, man kan gå ut utan att känna en själ och möta.människor ändå

• Bye baby Bunting

Var det inte fullt med studenter på lingonet?

• Kattdamen

Lingon är ju ändå inte en nation. Studenter hänger på nationer och dricker billig öl.

• Bye baby Bunting
    Kattdamen skrev 2011-08-27 08:39:11 följande:
    Lingon är ju ändå inte en nation. Studenter hänger på nationer och dricker billig öl.
    De har en tendens att spilla över till andra ställen speciellt vid terminsstarten
  • Kattdamen
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-27 13:33:19 följande:
    De har en tendens att spilla över till andra ställen speciellt vid terminsstarten
    Gör de? Varför skulle man det, nationerna är ju ändå bra.
Svar på tråden Någon som är sugen på att ta ett par öl i Uppsala?