Hjälp, jag är snygg han är ful!
Det finns en kille som alltid varit runt i min omgivning då vi har samma intresse. Han är ingen pudding, långt ifrån.. han har hemsk stil när det gäller kläder och spelar verkligen inte i min liga. Jag har lagt märke till honom för jag gillar hans personlighet och nu några år efteråt så har vi börjat träffas.
Ja herregud hur ska jag förklara detta UTAN och verka som världens bitch. Men han har verkligen jättehemsk klädstil, luktar svett utan att han själv verkar märka det, hans lägenhet ser hemsk ut och han är urdålig på att hångla. "Utseende är inte allt tänker många" men hur kommer det kännas när man vaknar på morgonen och inte tycker sin partner är fin?
Problemet är att han är VÄRLDENS underbaraste inombords, inte bara det där att man blir så upp över öronen kär o så tror man att den personen är bäst. Utan han är verkligen så han matchar mig - han förstår vad han ska säga utan att jag behöver påpeka det och hur han ska bete sig, vi har samma värderingar och det känns sjukt bra mellan oss när vi inte ses?
Värst av allt så var det två killar som tittade på mig igår och sen på honom och skrattade!! :( Hur ska jag kunna leva med sånt?
Ja ni får gärna hoppa på mig om så ska vara att jag är ytlig.. men jag vill inte hamna i en ohållbar relation bara därför frågar jag er om hjälp.. har någon varit i mina skor?
Känner mig sjukt ledsen..