• Anonym

vita prickar i underlivet!!

Har herpes typ1 och kände idag av lite klåda och skulle då kolla om det syntes nått. Upptäckte en massa små vita prickar i slidmyningen!!! Vad är detta?? Det ser inte ut som några blåsor och dem går att kratta bort...
    Hjälp någon?!!
    Har läst att det kan va kondylom men jag har haft samma partner i 14 år och vad jag vet så har han inte varit otrogen.

• Svar på tråden vita prickar i underlivet!!
  • sofia gbg
    Anonym skrev 2011-08-27 12:52:02 följande:
    Har herpes typ1 och kände idag av lite klåda och skulle då kolla om det syntes nått. Upptäckte en massa små vita prickar i slidmyningen!!! Vad är detta?? Det ser inte ut som några blåsor och dem går att kratta bort...
    Hjälp någon?!!
    Har läst att det kan va kondylom men jag har haft samma partner i 14 år och vad jag vet så har han inte varit otrogen.
    Kan det inte vara svmp då? slemhinnorna kan då bli just "svampiga" och irriterade. Är ju även mycket gryniga flytningar vid svamp som lägger sig på slemhinnorna. Kondylom är ju vårtor och går inte vara att skrapa bort sådär....
  • Anonym (Haft svamp)

Jag tycker också att det låter som att det kan vara svamp. Men kolla upp det hos gynekolog (gick jag till när jag hade svamp men man kanske kan gå till barnmorska, jag vet inte) så att det inte är något annat. Svamp ger hemskt klåda men är inte farligt.

Svar på tråden vita prickar i underlivet!!