• vanlig man

smssex, chatsex, skypesex

Hej!

Jag gillar sex och tycker det är bland det bästa som finns, speciellt att ha sex med den man är tillsammans med och älskar. Tänkte bara höra om det är vanligt att ha olika typer av cybersex med sin partner eller om det är lite kinky. Kan bara säja att jag gillar det skarpt.... vad säger ni? 

• Svar på tråden smssex, chatsex, skypesex
  • Anonym (Hmm)

Jag tror det är jättevanligt med sådan typ av sex. Dock pratas det inte särskillt mycket om det trycker jag.

• Anonym

Brev, MSN...

Det var nog det...

• vanlig man

Ja det tror jag med, men ibland känns det lite skumt och man saknar ju den man är tillsammans med. Det känns lite konstigt... men det funkar ju, tycker jag. Kan till och med vara riktigt upphetsande, speciellt om man inte träffats på ett tag...   

• Anonym (Y)

Den enda jag har haft med en partner (hittills) är sms/mms/mail-sex (alltså skickat porriga sådana). Chat och camsex har jag bara haft med främmande män. Drömmer Så jag gillar det absolut men så är jag exhibitionist också.

• vanlig man

ok.. porriga, typ jag smeker dig nu, etc .. osv. men jag fattar inte grejen med camsex med nån man inte känner? Det blir ju inte samma grej?    

• Anonym (Hmm)
    vanlig man skrev 2011-08-28 00:29:32 följande:
    ok.. porriga, typ jag smeker dig nu, etc .. osv. men jag fattar inte grejen med camsex med nån man inte känner? Det blir ju inte samma grej?    
    Jag har haft camsex med en mängd olika okända pers. Fick ingenting ut av det förutom ångest då.
  • Anonym (Y)
    vanlig man skrev 2011-08-28 00:29:32 följande:

Det är klart det inte är samma grej. Det är bara i stället för. Det var ett tag sedan jag gjorde det nu och jag känner inget direkt behov av att göra om det men då var det otroligt upphetsande.

Jag skulle kunna tänka mig att ha camsex med en partner om vi inte kunde ses just då men annars föredrar jag att använda cybersex som förspel inför the real thing. Det finns inget som slår det ändå. Men man tar vad man har som bekant.   

Jag skulle aldrig ha c6 i med en annan man om jag redan levde i en relation men nu börjar jag utveckla lite känslor för en man som jag har haft camsex med. Det hade jag inte räknat med, vi har chattat en del om allt möjligt och det känns som en väldigt konstig situation. Men det är lite OT, sorry.   
Svar på tråden smssex, chatsex, skypesex