• Anonym (Milli)

Min pojkvän stoppade ett finger i stjärten på mig.

När jag och min sambo igår hade sex så stoppade han in ett finger i stjärten på mig. Har alltid varit emot sånt med analt och tänkt att det bara gör ont och är äckligt. Men när han stoppade in fingret igår var det så sjukt skönt. Kanske var för att jag var ordentligt upphetsad innan. Men är fortfarande överraskad över hur skönt det var. Lite besviken med att man inte testat tidigare.
    Nån fler här som gillar då killen pullar en i stjärten? 

• Svar på tråden Min pojkvän stoppade ett finger i stjärten på mig.
  • Disan

Det är väldigt skönt om man är på humör

• Anonym

Stjärten är ingen ingång. Den är en utgång!!

• Anonym (Underbart)

Älskar allt som har med de anala att göra, trodde precis som du att de inte skulle vara skönt och att de va äckligt men sen fösta gången så blev jag fast, älskar när min sambo plötsligt trycker in ett finger, har hänt flera gånger att jag kommer direkt..

• Anonym

Jag får sjukt sköna orgasmer när han slickar mig och samtidigt har ett finger bak och ett fram. Går inte att beskriva

• Den allsmäktige

Oj, aj! Jag fick nått i mitt öga...

Det var visst en intressepil.

• Anonym (jodå)

min man gör också så på mig. Inte varje gång vi har sex men emellanåt och jag tycker om det, men det ska bara vara typ en cm eller så, sticker han in för långt säger jag ifrån, då tycker jag INTE om det.

• LoLs pappa

Jag gjorde det med mitt ex.
    Först gillade hon det ej.
    Men om man stoppade in fingret precis när det gick för henne så fick hon otroliga orgasmer.
    Sen vart det så att hon förväntade sig att det skulle hända, och ibland kom hon ej om man retade henne genom att ej ge henne ett finger bak.
    Men så fort man stoppade in det kom hon på ngra sekunder.
    Ordentligt med glid, pekfingret upp mot G-punkten långfingret bak och slicka ordentligt så fick hon sjuka orgasmer.
    Man kände hur det krampade långt upp på båda ställena, så häftigt att kunna ge sin älskade så mkt njutning.

Så grattis till ditt nyfunna intresse.
    Prova att föra in ett finger på din kille oxå när du suger av honom, ett finger precis när det går för honom kommer föra honom till oanade höjder, beeen there done that, and i love it. 

• Disan
    LoLs pappa skrev 2011-08-28 17:51:43 följande:
    Så grattis till ditt nyfunna intresse.
    Prova att föra in ett finger på din kille oxå när du suger av honom, ett finger precis när det går för honom kommer föra honom till oanade höjder, beeen there done that, and i love it. 
    Tyvärr är ju så många killar fega och vågar inte testa den biten
  • LoLs pappa

Vart överraskad.
    Man är ju lite homofob.
    Men shit vilken orgasm det blir, har man ej vart med om det har man missat ngt...... 

Svar på tråden Min pojkvän stoppade ett finger i stjärten på mig.