• Anonym (otillfredsställd)

Min mans samlagsteknik är inte skön för mig...

Jag har ett lite udda problem, antar jag. Min man har ett sätt som är lite annorlunda mot de tidigare killar jag haft. Jag har insett att det faktiskt är något jag börjar störa mig på mer och mer! Han juckar aldrig med hårda stötar i mig när vi har sex. Istället rör han sig långsamt, med hela överkroppen istället för att jucka med underlivet.

Jag har förklarat att jag vill ha hårda stötar, även visat honom handgripligen, t.ex. när jag rider honom. Behöver det för att kunna få orgasm med honom inuti mig. Men han klarar inte det för då kommer han nästan omgående. Någon enstaka gång klarar han det, t.ex. ifall han druckit lite vin eller så,

Jag vill bli tagen av en man som juckar in och ut i mig ORDENTLIGT! Känns så jobbigt att tänka på hur det kan kännas... saknar det så sjukt mycket.

Ja det finns väl inte så mycket att göra, jag antar att jag bara behövde skriva av mig.

• Svar på tråden Min mans samlagsteknik är inte skön för mig...
  • Anonym (spray)

Fixa bedövningsspray till honom samt kondomer med bedövningsmedel inuti och prova er fram vilket som funkar bäst.

• Anonym (hmm)

Om han får komma en gång först och så testar ni igen efter en stund (när han klarar det) som du vill ha det, så kanske han klarar snabbare rörelser utan att komma för fort?

Anonym (spray) skrev 2011-08-28 19:07:47 följande:
    Fixa bedövningsspray till honom samt kondomer med bedövningsmedel inuti och prova er fram vilket som funkar bäst.
    Jag tror han skulle se det som ett stort misslyckande. Han verkar inte förstå att detta är ett problem för mig.
    Anonym (hmm) skrev 2011-08-28 19:08:08 följande:
    Om han får komma en gång först och så testar ni igen efter en stund (när han klarar det) som du vill ha det, så kanske han klarar snabbare rörelser utan att komma för fort?
    Han vill /klarar ytterst sällan mer än en gång /dag eller kväll. Och även om det någon gång är så att han gör det så börjar han genast med det här böljandet av överkroppen, gaaah! Blir snart galen på detta.
  • Anonym

Säg ifrån ordentligt! Förklara att du är jävligt less på det han håller på med och att det bara är det andra som är skönt.
    Han kanske inte har fattat hur viktigt det är för dig.

Om han tycker att bedövningsspray är ett misslyckande kommer han aldrig att vilja ta itu med problemet. Respekterar han dig inte mer än så? Du förtjänar en man som kan ge dig njutning, inte någon som sticker huvudet i sanden och bara tänker på sig själv.

• Anonym (Norrbo)

Nästa gång kan du komma på toppen och rida honom som du vill.

• Salminen
    Anonym (otillfredsställd) skrev 2011-08-28 19:06:12 följande:
    Jag vill bli tagen av en man som juckar in och ut i mig ORDENTLIGT! Känns så jobbigt att tänka på hur det kan kännas... saknar det så sjukt mycket.
    Tänk på att penisen är ett känsligt redskap. Då kan man väl inte kräva att det skall användas på ett hårt och grymt sätt om innehavaren inte vill det. Känsligheten varierar från man till man (och senare i livet så försvinner känseln mer och mer från själva ollonet. )

Ollonet motsvarar clitoris. Tänk om din partner skulle kräva att clitoris skall bankas med hammare och gnuggas med grov handuk under samlaget för att han skall få största möjliga njutning?

Ett råd! Använd en penisatrapp som komplement.
  • Anonym (Som TS)

Det är ungefär samma med mig och min kille - han "gungar" snarare än stöter och det är helt enkelt inte skönt på samma sätt för mig...han kommer också för fort om han stöter och vi kör nu mer och mer med "start och stopp"metoden eller iallfall växlar om så gott det går - för vi har pratat massor om det och det funkar bättre och bättre för varje gång!

Salminen skrev 2011-08-29 00:01:04 följande:
    Ollonet motsvarar clitoris. Tänk om din partner skulle kräva att clitoris skall bankas med hammare och gnuggas med grov handuk under samlaget för att han skall få största möjliga njutning?
    Det var kanske en lite väl hårdhänt liknelse? Det är ju inte så för oss att det gör ONT på honom, han kommer för fort och alltså är det väl snarare för SKÖNT? Dessutom kan jag ju tillägga att min kille ofta är alldeles för lätt på handen när han smeker mig och alltså skulle behöva ta i lite mer för att det ska kännas så där riktigt skönt så att jag kommer...
  • Anonym (me too)

TS! Jag har varit med om detta en gång med en man......det var hemskt! Min första reaktion var att människan inte kan  k.....a! Han gjorde samma sak, han juckade aldrig..vet inte ens vad han höll på med:(( Jag som brukar få orgasm snabbt och fler gånger ..kom inte ens i närheten av den.. Maken hemma fick avsluta jobbet:)) och då gick det för mig:)) Ja jag vet , jag är en slampa, men är stolt över det:))

Anonym (Norrbo) skrev 2011-08-28 23:08:39 följande:
    Nästa gång kan du komma på toppen och rida honom som du vill.
    Det är det jag inte kan! Om jag juckar emot honom så hårt som jag skulle vilja och behöver, så kommer han nästan direkt.
    Salminen skrev 2011-08-29 00:01:04 följande:
    Tänk på att penisen är ett känsligt redskap. Då kan man väl inte kräva att det skall användas på ett hårt och grymt sätt om innehavaren inte vill det. Känsligheten varierar från man till man (och senare i livet så försvinner känseln mer och mer från själva ollonet. )

Ett råd! Använd en penisatrapp som komplement.
    Fast det är som någon redan skrivit, problemet är att han inte klarar hårda juck pga. att det blir för skönt för honom också.
Svar på tråden Min mans samlagsteknik är inte skön för mig...