• Anonym (Vill bli mamma)

Börjar äta Nattljusolja idag, någon mer som vill följas åt? Hoppas på tips från dem som prövat tidigare.

Var i hälsokostbutiken för ett par dagar sedan och frågade efter nattljusolja. Blev rekommenderad sex kapslar Qarma varje dag.

Nattljusolja ska hjälpa hormonerna samt göra så att ägget fäster lättare. Jag är lite skeptisk men hoppas att det funkar!

Hoppas att någon vill hänga på, så vi kan följas åt!

Kvinnan i butiken sa att man kan börja äta nattljusolja när som helst i cykeln.

• Svar på tråden Börjar äta Nattljusolja idag, någon mer som vill följas åt? Hoppas på tips från dem som prövat tidigare.
  • Liliuokalani

jag äter också detta, hoppas de funkar. började tidigt i somras o nu precis gjort andra ivf försöket. Ska man fortsätta äta det om man plussar?

• Theresej0nsson

Jag har börjat med nattljusolja dagen efter mens, så har ätit de i några dagar.
    De spelade ingen roll om man började direkt då, man kunde ha "större" chanser att bli gravid på.
    Får bara hoppas..

• Längtan1986

Hej på er!

jag funderar också på att börja med nattljusolja, såg att dom har det på life.
    Någon som har erfarenhet av detta ? 

Svar på tråden Börjar äta Nattljusolja idag, någon mer som vill följas åt? Hoppas på tips från dem som prövat tidigare.