guldfynd
Varför jag valde att kolla lite på detta är att jag tror företaget
lever mycket på namnet och ville veta hur det är med pris o kvalitet.
Varför jag valde att kolla lite på detta är att jag tror företaget
lever mycket på namnet och ville veta hur det är med pris o kvalitet.
Har inte varit i den affären på säkert 8 år....men jag minns att personalen var mycket otrevlig och "snobbiga".
Allmän trist. Väljer något annat för både smycken och bijoutterier.... Smycken känns massproducerade och billiga och bijoutterierna ointressanta. (Hus stavas bijouttterier egentligen?)
Gillar inte. Fick jättedålig service när vi skulle köpa vigselring där. Köpte sen ringen i en annan affär till ett supermycket bättre pris.
Fult skräp. Deras smycken ser billiga ut.
guldfynd, albrekts och hallbergs guld är samma koncern, dvs samma ägare till dem.
Dyra och inte så bra kvalité på diamanter kör oftast SI på det mesta.
Dålig och långsam service! Handlar bara bijouterier där när de har sån där monsterrea. Aldrig "finare" saker...
Skulle säga: tråkig.
Massproducerat, sånt som "alla" har...
Fördomen jag har är att det är dit man går för att köpa en slät enkel tunn förlovningsring när man är 17 och förlovar sig för att man vill känna sig vuxen...
* fördommar, javisst! *
Finns de fortfarande? Känns lika ocharmigt som COOP... Håller med föregående...
Mycket sämre än på typ 80talet... Eller vad vet jag, har inte köpt nåt där sen 1992 typ. En riktig skräpaffär.
Ni som har haft negativa erfarenheter, bor ni i storstad eller mindre ort?
Själv har fått bra bemötande i de små städer jag tittat in till butiken.
Själv är jag väldigt nöjd med Guldfynd i Karlskoga, de var jätte trevliga och hjälpsamma! Jag och min man fick tag på väldigt fina vigselringar där. Vet inte vad de andra klagar om!