Sms kontakt med ex!
Igår skulle jag låna min sambo's mobil för att skicka ett sms till en vän, har tappat min egen mobil. Sambon var i duschen och jag tog mobilen ur hans jackficka - Skickar det jag ska och får svar! När jag är i inkorgen ser jag andra sms med "puss puss, puss & kram, saknar dig" som inte är skrivet från mig, numret går till hans ex.
Han har även svarat liknande - Jag blir förbannad och går in i badrummet för att fråga vad fasiken detta handlar om? Det enda svar jag får är att folk skriver ju så till varandra nu för tiden - Förklarar för honom att inte sjutton skriver jag så till mitt ex, mina killkompisar - Endats till mina närmaste vänninor skriver jag puss eller kram.
Resten av dagen låtsades han som inget hänt, men mobilen ligger avstängd i hans sängbord - Jäkla skumt, tycker jag!
Frågade tillslut om han är rädd att få något från henne och jag ska se/höra det, så det är därför han lagt undan telefonen, men så var det inte.
Har försökt få ur honom varför det plötsligt har sådan kontakt med varandra, när, hur och varför har de kontakt? Jag får inga svar så jag vet inte hur jag ska tolka detta eller vad jag ska göra? Ska jag ta kontakt med henne och försöka få veta vad detta handlar om?