Någon som varit på Ullared2 ?
Har lite långt till vanliga ullared tyvärr ....
har dom lika bra grejer på Ullared2 ??? och lika billigt ???
Tacksamm för svar !
// /Camilla
Har lite långt till vanliga ullared tyvärr ....
har dom lika bra grejer på Ullared2 ??? och lika billigt ???
Tacksamm för svar !
// /Camilla
Men Ullared 2 ligger ju inte så långt ifrån vanliga Ullared!!
Du menar den i Morgongåva?
Har varit där och jag måste säga att det var ganska hemskt! Det säljs inget vettigt utan bara billigt kraffs... tycker inte att det är värt bensinpengarna för att åka dit.
Nej de har absolut inte lika bra grejjor på Karlssons....
Jag tycker inte om den affären , det KÄNNS riktigt billigt.Ullared är mycket bättre.... dwessutom har de hur mycket mer som helst.
Inget att rekommendera
Heter det inte Karlssons numera. Det gör det i varje fall i veddige. Det ligger ca 35 minuters bilresa ifrån Gekås.
Det jag tänker på ligger mellan Sala och Uppsala. Jag bor i Dalarna
Jag tror det heter Ullared2-....
Okej!
Då skiljer det några mil från våra affärer.
Då har jag ingen aning.
Det är i Morgongåva! Tycker att du ska åka exempelvis till V-ås i stället. Hälla har ganska mycket butiker samlade.
Aha...då har jag inte en aning!!! Aldrig hört talas om....
Ullared2 fick inte heta just Ullared2 längre, det tiktiga Ge-Kås som ligger i Ullared tyckte att namnen var för lika och ville inte att den nya butiken som har annan ägare, skulle rida på Ge-Kås framgång! Därför heter butikerna nu Karlsson Varuhus och finns bla i Veddige och Morgongåva o några andra ställen tror jag. Den du tänker på ligger i Morgongåva.
Cilla R : Har du någon bra webbsida till Hälla ??
Jag tycker det är helt världelöst i morgongåva, kan inte alls jämföras med riktiga ullared...
Isf håller jag också med om att åka till västerås istället... på erikslund finns också många bra affärer ju.. billiga nisse, catalog osv...
Jag tycker att Karlssons har bra grejer FÖRUTOM i klädväg för då finns det bara skit men det mesta annat är riktigt bra och billigt.
Vi kör förbi karlssons dagligen men väljer ändå gekås. De har mycket bättre kläder och större utbud på övriga varor tycker jag.
kolla www.vasteras.se
Karlssons i Blekinge är inget vidare iaf - mer som Ö&B fast sämre... och klädurvalet är ett skämt. Riktiga Ullared har mycket mer.
hmm ...jag vet inte rikitigt vad jag ska göra ...skulle vilja åka till riktiga Ullared: Det går bussar dit ..men sitta på en buss å skumpa en hel dag ...i mitt tillstånd heheh det vet jag inte om jag vill
..annars blir IKEA och affärerna hemma i stan !
Tack ändå tjejer !!