Modesty Blaise skrev 2011-08-29 14:07:23 följande:
Jag har hängbröst men skäms inte alls för dem. Jag daskar glatt min man i ansiktet med dem när jag rider honom. De är känsliga, gillar uppmärksamhet och fungerar ypperligt för ändamålet. Finns väl inget som säger att bröst måste vara uppnosiga, fasta, runda, ha små bröstvårtor och annat för att man ska gilla dem. Det är bara konstruktioner som verkar hämmande på psyket och sexlivet.
Nä. Jag vill ha roligt i sängen och låter inte några veckotidningsideal bestämma att jag inte duger som jag är.
Jag gillar mina pattar! Och det är jättemycket roligare att gilla sig själv än att inte göra det.
Jag mätte vid ett tillfälle mina tuttar, mätte från halsgropen till bröstvårtorna och mätte då ca 32 cm. Skäms inte ett dugg för min man, råkar veta att han tycker om hela mig som jag är. Jag är överviktig, knubbig och bryr mig inte ett skvatt om det. Jag klarar penntricket med bravur och kan faktiskt hålla fast hela pennfacket.
Jag har inte ammat men det hade nog inte hjälpt ändå för jag hade hängtuttar redan innan jag blev gravid. Skulle aldrig i livet ha BH på mig när vi har sex, bara ivägen och maken vill hellre se mig utan. :)