Anonym skrev 2011-08-30 09:58:49 följande:
Du menar att de är platta bara, men att de fortfarande är som en liten knapp där va? Inte att det nästan bara är hud? För jag har så, väldigt platta alltså. Man har kunnat dragit med fingret över utan att de stått ut. Jag är jätteglad att mina är så. Man ser hur vissa andras bröstvårtor står rakt ut eller till och med är så långa att de hänger. Jag tycker det är skitfult.

Var glad åt dina små platta bröstvårtor istället.

Jag kunde amma jättebra. Fick ha amningsnapp i ca 2 veckor i början, men det var nog mest för att han inte visste hur han skulle få ett bra tag riktigt. Sen körde vi på utan amningsnapp jättelänge efter det.
Jo, det är ju en liten skillnad i huden där vårtan är, och som sagt; när det är kallt eller vid stimulans (så att säga

) så växer den upp. Men är fortfarande inte mer än nån halvcentimeter hög och halvcentimeter i diameter.
Men det verkar ju inte bara vara jag som inte har gelehallon

Jag vill verkligen amma, så hoppas det går bra ändå. Får kika på det där med amningsnapp... om det kan vara bra att ha när det blir dags. Vill verkligen inte ge ersättning om det går.
Haha... kände en tjej med riktiga gelehallon, hon tejpade in sina när hon hade tunn BH för att det inte skulle synas igenom kläderna
Men liiiiite bröstvårta hade jag gärna haft liksom. Lagom