• Anonym

Någon med erfarenhet (eller som hört något) om Leif Gylbert på Sophiahemmet (plastikkirurgi))

Jag var på konsultation hos Leif Gylberg på Sophiahemmet i Stockholm igår. Fick ett bra intryck av honom. Jag bokade tid för näsoperation direkt efter konsultationen. Men nojig som jag är så vet jag ändå inte riktigt om jag vågar, jag vill verkligen det här och jag har inte läst något negativt om honom på nätet (ännu). Jag har såklart läst på mycket om näsoperationer på nätet, i två år nu, och även om olika kliniker osv.

Någon här inne som har erfarenhet av honom? Eller som kanske hört något om honom från ex. vänner?

Har du, eller känner du någon, som har opererat näsan på någon annan klinik i Sverige? Va hette kliniken? Blev resultatet bra?

Tacksam för svar.  

• Svar på tråden Någon med erfarenhet (eller som hört något) om Leif Gylbert på Sophiahemmet (plastikkirurgi))
  • An0nym0us

Jag har ingen erfarenhet alls och det sägs att när det handlar om näsplastik så har inte svenska plastikkiruger mycket erfarenhet heller.

Jag läste nånstans att många svenskar som opererat näsan har fått göra om det igen 1 år efteråt.

Personligen skulle jag aldrig våga plastikoperera mig i just ansiktet i Sverige, skulle åkt till USA istället.

• Anonym
    An0nym0us skrev 2011-08-30 21:43:46 följande:

Jag har ingen erfarenhet alls och det sägs att när det handlar om näsplastik så har inte svenska plastikkiruger mycket erfarenhet heller.

Jag läste nånstans att många svenskar som opererat näsan har fått göra om det igen 1 år efteråt.

Personligen skulle jag aldrig våga plastikoperera mig i just ansiktet i Sverige, skulle åkt till USA istället.

Jag har också läst om det flera gånger, men det gäller nog mer när det handlar om total näsplastik. När man bara ska fila ner näsbenet så verkar de flesta nöjda.
  • maria870

Något år senare nu.. gjorde du operationen? Blev det bra? 
    Tänkte gå på en konsultation hos Leif Gylberg nu i veckan,
    också gällande näsoperation! 

• Anonym (nyfiken)

Finns en tjej som kallar sig smultron  på ett plastikforum som är jättemissnöjd med hans arbete. Läs på allt du kan om oilka plastikkirurger innan du bestämmer dig.

Svar på tråden Någon med erfarenhet (eller som hört något) om Leif Gylbert på Sophiahemmet (plastikkirurgi))