• SYLO

Spec MVC på danderyds sjukhus någon mer som går där eller ska dit?

Någon mer än jag som ska till specialmödrarvården?
    jag har fått remiss till Danderyd pga jag fick min 9 åring 8 veckor för tidigt och att färlossningen var så komplicerad att jag nu inte vill föda normalt utan med snitt.

Hoppas att de på specmödrarvården i danderyd kan hjälpa mig med allt pust för jag behöver verkligen prata om det.

Men det vore kul att ha kontakt med andra som går där oavsett när i tiden ni ska ha. Kanske ses någongång fika dela lite erfarenheter om komplikationer under graviditet. Känner mig väldigt ensam med att jag ska dit....

• Svar på tråden Spec MVC på danderyds sjukhus någon mer som går där eller ska dit?
  • SYLO

jag flyttar upp!
    Ingen som går där?????!!!!!!!!!

• SYLO

Allvarligt finns det ingen mer än jag som går på danderyds spec mödrarvård? Helt otorligt i så fall.

• MalinI

Finns säkert många, men det kanske inte har hittat till familjeliv. Bor söder om stan, så jag går inte där. En bekant gick där, men vet inte alls hur hon trivdes, om det var bra osv. En ytlig bekant, fd arbetskamrat.

• SYLO

mmmmm...jag ovänder min fråga finns det någon som går på spec mvc i stockhol ks eller danderyd eller kanske annan?

Måste ju vara fler som haft ex komplicerade förlossningar innan som fött förtidigt eller som har problem med bebbens tillväxt....

• Champis

Jag går på Spec. MVC på KS i Stockholm. Har dock inte fött barn tidigare. Min erfarenhet av Spec. MVC är att de är kunniga och engagerade. De är säkert lika bra på Danderyd.

• SYLO

Mest ville jag ha kontakt med andra i samma situation som mig. Min först födda dotter växte inte ordentligt och kom 8 veckor för tidigt därför är jag nu skickad till Danderyds spec mvc och även för att min tidigare förlossning för 9 år sedan var så komplicerad så jag har förlossningskräck och att man nu överväger snitt....vore kul att höra hur ni andra känner.

Svar på tråden Spec MVC på danderyds sjukhus någon mer som går där eller ska dit?