• Emmalinnéa

väskor på NK

jag tänkte gå å unna mig en riktigt fin väska på NK i gbg är det någon som har något tips på bra märke som är snygg och vad den kostar?

funderar på att köpa en michael kors klocka i guld också nu när jag ändå ska dit någon som har erfarenheter av en sådan? bra dåligt? 

• Svar på tråden väskor på NK
  • Emmalinnéa
    Sapato skrev 2011-08-30 19:57:20 följande:
    Vad vill du betala som mest??
    mellan 3000-6000 hade jag tänkt om man får något för det jag har faktiskt aldrig var innne på nk det närmaste var när jag var på harrods i london förra året och där låg det från 2500 och uppåt
  • Sapato

Jag gillar Burberry, har flera stycken. Bra kvalite. För det priset kan du hitta en bra modell.

Satsa på en klassisk modell som funkar i fler a år.

• Emmalinnéa
    Sapato skrev 2011-08-30 20:18:17 följande:
    Jag gillar Burberry, har flera stycken. Bra kvalite. För det priset kan du hitta en bra modell.

Satsa på en klassisk modell som funkar i fler a år.
    okej får kika lite på dom då :)
  • Sapato

Annars DKNY så kan du köpa 2 olika.
    Vad har du för väskor nu?

• Emmalinnéa
    Sapato skrev 2011-08-30 20:26:48 följande:
    Annars DKNY så kan du köpa 2 olika.
    Vad har du för väskor nu?
    äger inga märkes väskor alls :S bara Guess å friis & company. Skulle vilja ha lite mera exlusiva grejjer nu känner jag tycker en tjej förtjänar lite fina saker :) Tar gärna massor med råd å tips på väskkor :) 
  • Eber

Klockorna är kvalitén sådär på, men har däremot en MK väska, är supernöjd känns klassisk och kvalitén är super, vet dock inte om de säljs på nk? Men läs på innan, det är vanligt att väskorna inte alltid är i äkta skinn. Burberrys är de flesta i pvc:/ men mulberry har bra kvalité :)

• Liafia

Dom mindre modellerna av Marc Jacobs och Mullberry kan vara ett bra alternativ.

• Emmalinnéa

är marc jacobs ett lyxigt märke? hehe jag är skit dålig på märken å så har sett att måna av hans är i äkta skinn vilket jag tycker är bra för det är så slittåligt till en vardagsväska :)

• MtillM

NK i Göteborg säljer både Marc jacobs och michael kors deras väskor jag känner till är i skinn. Den MK väskan jag köpte, halv stor kostade 4000kr.

• 110925

Jag hade köpt Marc Jacobs. Det finns helt fantastiska väskor på runt 4000 :- och kvalitén är helt oklanderlig.

Svar på tråden väskor på NK