• gyro

Varför är alla hundvalpar och kattungar så söta?

Jag menar är det för man inte ska kunna motstå dom?
    Jag var en sväng hos svärmor idag och så säger hon att en hon känner har perserkattungar. Jag vet hur söta sådana är och om jag såg dom skulle jag minst ta hem en av dom..
    Sen tar hon bort alla argument om varför jag inte ska ha en kattunge och förklarar hur man gör för att undvika det jag säger..

Men varför är katt och hundungar så söta? är det för man inte ska kunna motstå dom?

• Svar på tråden Varför är alla hundvalpar och kattungar så söta?
  • Poena

Jo, jag tror det är något liknande, en överlevnadsinstinkt ifall de skulle bli övergivna av mamman så att andra djur tar hand om dem,. För mig att jag sett det på Vetenskapens värld el likn

• Knådd till våren

Jo...det är faktiskt litet av sanningen...att man intet ska kunna motstå dem :)
    Människobäbisar, valpar, kattungar, ja....de allra flesta däggdjursungar föds med väldigt runda, rultiga former och har stora, runda ögon.
    Just det är något som hondjur har väldigt svårt att motstå, det väcker modersinstinkter hos de allra flesta.
    Bara är så :)

• gyro

dumt är det inte undra på att många skaffar djur dom inte klarar av...

fast schimpansungar är oxå såå söta

• Gustie

Ååååh, de är ju helt bedårande!

Jag är likadan, får jag syn på en djurbebis (inte riktigt vilken som helst ) så tar jag hem den om jag kan...
    På det sättet har jag haft 3 katter också...

• gyro

Gustie
    hon som har perserkattungar har 50 katter hemma hos sig.
    Hon höll på att bli vräkt när hon hade 20 katter i en lägenhet så hon skaffade sig ett hus och 30 katter till smidigt..

• Boolli

Åhh vet ni? Om ni tycker om djurbebisar så gå in här: cuteoverload.com/

Maaaassa söta bilder.. Har suttit o kollat hela dan.. Istället för o jobba

• Aiwendil

Boolli
    Vilken underbar sida

• KickStart

Hehehe Vet precis!!!
    Har just nu en söt valp på snart 2 veckor liggandes i valplådan
    Han skulle så stort säljas MEN matte dvs yours truly vägrar!!
    Greger stannar!!!

• Boolli

Aiwendil --> Ja visst är det!! Har spart nåra nu på min hårdiskk. Bl a den ja har som avatar just nu

• Smajla

Finns väl inget så sött som kattungar Hoppas på att svärmor och svärfar ska behålla en nästa gång som deras honkatt blir dräktig

Svar på tråden Varför är alla hundvalpar och kattungar så söta?