• Anonym (tips?)

Tips på sexleksak att använda tillsammans?

Jag vill överraska killen genom att välkomna någon leksak i vårat förhållande.. Älskar sex, oralsex, etc. Men vi vill gärna prova lite nytt.... Gillar ej dominantlekar så vi är inte ute efter sådana leksaker.
    Någon som har tips på leksak? Som både tjejen och killen kan ha nytta av på något sätt? Ge gärna förslag, skicka länk... etc........

• Svar på tråden Tips på sexleksak att använda tillsammans?
  • såffan

kuk ring med vibrator tycker jag är ganska trevligt, det blir ju bra för båda. Det mesta som vibrerar egentligen tycker jag är bra när man ska använda det tillsammans...

• Binary

Första gången vi testade vår we-vibe II är omöjlig att glömma. Bara en hint sådär

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Petter 172
    såffan skrev 2011-08-31 18:37:53 följande:
    kuk ring med vibrator tycker jag är ganska trevligt, det blir ju bra för båda. Det mesta som vibrerar egentligen tycker jag är bra när man ska använda det tillsammans...
    Det är nice, men batterierna tar slut på noll tid..
  • Anonym (tips?)

Tack för svar.
    Fler?   

• Anonym (:P)

Penisring som dras åt (väljer själv hur hårt). Han blir lite större o hårdare o kommer lite annorlunda. :)

• Anonym (:P)

Sleeves med tex knottror od är oxå trevliga men kanske mest för kvinnan iofs. Sitter på innersta delen av skaftet.

• DrJekyl

Köp en dubbeldong... dvs en dildo som är typ 50 cm lång och har kukform i båda ändarna..*S* Sen kan dom ju prata om att "ända mot ända kan ingenting hända" 

• Anonym (tips?)

Någon som provat någon vibrerande penisring?
    Finns ju så himla mycket, har kollat runt på diverse hemsidor och det finns ju hur mycket som helst att välja på! 

• Anonym (Lia)

Vi har testat en penisring men den var skit dålig rent utsagt. Så det är värt att lägga lite mer pengar på en ordentlig!

• Anonym (:))

Vi köpte vår vibrerande penisring från www.himmelriket.se
    den som ser ut som en fladdermus :) Har dock inte hunnit prova den än :P

• leiasmamms

Djävulen säger jag bara!! Söte satan så bra! Både för han och för mig! Penisring i gummi med ett djävulshuvud där man kan sätta in en lite vibrator. Helt underbar!! Både med och utan vibratorn...är det något man ska köpa så är det den! Ful som fan e den, men helt fantastisk!

• Anonym

Här är en parleksak, som är både vibrerande ring och överdrag i ett =)
    lustjakt.se/Produkt/instant_act.aspx
    En annan variant på samma tema:
    lustjakt.se/Produkt/thunder_bunny.aspxhttp://lustjakt.se/Produkt/thunder_bunny.aspx

Den här är också bra med många olika vibrationsställen som ger båda njutning.
    lustjakt.se/Produkt/cock_and_balls_vibro_ring.aspx

Den här har vi också haft i många år och den är fortfarande en favorit
    lustjakt.se/Produkt/dolfinger.aspx

• Johnbysto
    Anonym (:P) skrev 2011-09-01 11:08:50 följande:
    Penisring som dras åt (väljer själv hur hårt). Han blir lite större o hårdare o kommer lite annorlunda. :)
    Håller med där...Kuken blir hårdare och spänner du runt pungen så är det kanon för tjejen att suga och slicka...
  • Furstinna

En buttplug eller två?  Piska, finns speciell bondagetejp som funkar riktigt bra. Gå och och beställ massor och prova allting :)

• Anonym

Testat geishakulor?
    Vid missionären så hamnar kulorna längst in i slidan och masserar mannens ollon. Om tjejen sitter ovanpå så rullar de upp och ner i takt med rörelsen...

Ett tips: Älska sakta, sakta och känn varje centimeter av varandra och upplev kulorna effekt medan ni tittar varandra i ögonen.

Svar på tråden Tips på sexleksak att använda tillsammans?