• Anonym (knas)

Fladder? Nu är det nåt som inte står rätt till!

Börja igår med fladder i nedre delen av magen, inte tänkt på det så mycket förutom när jag sa det till min sambo idag och sa att jag kanske är gravid.
    Jag har googlat och det enda jag hittar är "fladder"och gravid och allt hej och hå..
    MEN jag hade ju mens för 3veckor sen och ska ha den nästa vecka? Måste väl ändå vara omöjligt såhär tidigt om det nu är det?
    Har även haft en regelbunden mens så länge jag kan minnas.
    Självklart blir jag glad om det är så, men tänkte om någon annan haft det såhär utan att vara gravid? 

• Svar på tråden Fladder? Nu är det nåt som inte står rätt till!
  • kickan89

Även om du skulle vara gravid så låter det alldeles för tidigt att känna fosterrörelser, är det första graviditeten så känner man väl vanligtvis inget förrän efter vecka 15 ungefär.
    Det kan vara tarmarna som rör på sig eller något sådant. Jag känner ofta fladder och "sparkar" trots att jag inte är gravid.

• Anonym (22)

Jag har varit så pass skengravid att jag tyckt mig känna ordentliga fosterrörelser, hjärnan är rätt bra på att luras ibland Rynkar på näsan

Men ta ett gravtest för att vara säker!

• Anonym (knas)

Neej inga problem med min kista, den är som den ska :)

Vad läskigt ändå, att känna så! Men vi får se, tyckte också det läät väl tidigt 

• Anonym

Det ÄR för tidigt att känna något så tidigt.

• DragonWoman

Varit gravid innan? Kroppen kan "känna" igen tarmarnas rörelser mm som fosterrörelser även om man inte är gravid.

Jag är en smart rökare
Svar på tråden Fladder? Nu är det nåt som inte står rätt till!