Tips på tilltugg på tandpetare?
Halloj. Jag vill gärna ha tips på vad man kan ha som tilltugg på tandpetare. Tänkte göra ett stort fat på mitt kalas med massa pinnar med gott på. Förslag?
Halloj. Jag vill gärna ha tips på vad man kan ha som tilltugg på tandpetare. Tänkte göra ett stort fat på mitt kalas med massa pinnar med gott på. Förslag?
Oliver, fetaost, ostar, skinka, melon En sak på varje tandpetare eller en kombo av olika
Ölkorv, gurktärningar, vindruvor.
Om man bortser i från jämt tandpetarna så går det ha annat små plock som tex, tunnbrödsrullar, fyll med tex pepparotsvisp, hamburgerkött, gurka. eller majonäs skinka ost.
Rulla ihop och skär i bitar .
eller köp små krustader och fyll med ngt gott, tex räkor cf, majonäs, dill
På kalas nyligen blev jag bjuden på tandpetare med en bit lax, en bit kiwi och en bit fetaost (allt på samma) -mums =)
En halv cocktailtomat + mozarellaboll + basilikablad (låt gärna mozarellabolalrna ligga i marinad (olivolja och kryddan Persillade) en stund. Går såklart att hoppa över!
Ta 2 skivor GOD salami tex: spinata Romana (köpt över disk på ICA) och rulla in en avlång bit mozzarella i, stäng med tandpetare, vi har dem jämt på julbordet LOL som avslutning, salta och goda =) MUMS
fetaost + vattenmelon
enrisrökt cognacsmedvurst i tärningar + mild ost i tärning + vindruva
Bacon inlindade dadlar! Supergott