Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (vill..)

Behöver lite råd...

Hej..
    Finns det nån som har lite råd om hur man får tillbaka gnistan i sexlivet?? Jag och min man har knappt nå sex längre, jag känner inte så mycke lust fast jag skulle vilja de :( Vi har vart gifta i 6 år och har tillsammans 3 barn. Jag vill ju ha mer sex med honom men när kvällen kommer så försvinner lusten och jag vet ju hur mycke han vill och då känner jag mej dålig som inte har nån lust :(
    Snälla ge mej lite råd om hur jag ska göra för att få tillbaka gnistan å lusten!

• Svar på tråden Behöver lite råd...
  • Anonym (loppan)

Ni kanske ska försöka få till det på annan tid än bara vid läggdags? Då är man ju oftast för trött.
    Kan ni inte lämna bort barnen några timmar och bara ägna er åt varandra?
    Badkaret eller duschen kan annars funka på kvällen. Det brukar göra susen för oss. Vi tvålar in varandra och sedan är vi så till oss att det går av bara farten.

• pluppfamiljen

Binda fast varandra i sängen lyxa till det med skumpa på magen. Jag köpte ett kärleks spelet det var jätte spännande och man var garanterat uppvärmd innan det var dax ... Hjärta Varför inte skaffa en barnvakt och fara på en kärleks weekend ? 

Blivande 6 barns mamma
  • Anonym (vill..)

Har lite svårt att lämna bort vårat minsta barn för hon är bara 2 månader och jag ammar fortfarande. Men kärleks spelet kanske man skulle prova, Jag vill ju verkligen komma honom nära igen. Han vill så otroligt mycke å när jag pratar med honom om att jag vill men känner ingen lust så blir han lite sur :(

• Anonym

En snabbis i tvättstugan medan du/ han viker tvätten.
    På morgonen innan barnen kliver upp.
    Medan barnen äter frukost.
    NÄr barnen är ute och leker/ tittar på TV.

Svar på tråden Behöver lite råd...