• Anonym (kåthet)

Är så fruktansvärt kåt... Graviditet och sex.

Sen jag blev gravid har jag blivit så fruktansvärt kåt. Hela tiden. Jag har börjat tända på porr, som jag aldrig kollat på innan, nu vill jag titta på det varje dag! (Gör det dock i hemlighet) Jag vill hoppa på min kille varje gång han kommer hem. Jag vill ha oralsex, vanligt sex. Börja använda sexleksaker. Jag har innan varit ganska lugn, eller lugn är väl fel ord, jag har inte varit jättepå men ändå gillar sex. Nu njuter jag för fullt. Jag stönar, flåsar och vrider mig i välbehag. Min sambo är förvånad och säger "Du vill ju inget annat..." och "Du är ju verkligen jättekåt" och ja, jag är verkligen jättekåt. Han vill dock inte alls ha det lika ofta.. Tråkmåns!

Nu till frågan, hur upplevde du ditt sexliv när du var gravid? Fick du mer lust, mindre lust?
    Om ni hade mer lust, var det under en period eller höll det i sig hela tiden?  

och kan ställa frågan även om det är något partner som läser,
    Hur upplevde du när din partner var gravid och hur påverkades erat sexliv? blev det mer, mindre? Märkte du någon förändring på kvinnan?  

• Svar på tråden Är så fruktansvärt kåt... Graviditet och sex.
  • Anonym (Osugen)

Jag var jättesugen fram till att magen började synas.
    Sen tvärdog suget och jag ville INTE ALLS, väldigt trist både för min sambo och för mig. Men det kändes som att ha sex med någon i samma rum bara för att bebisen var i magen =(

• Merima

Hej!

De höga östrogenhalterna i kroppen får blodmängden i bäckenområdet att öka,
    så att du oftare och snabbare än vanligt blir sexuellt upphetsad.

Så man kan bli superkänslig för beröring och få en ökad sexlust,vissa kanske inte alls har lust med sex på grund av illamående eller av att sexlusten avtar ju längre in i graviditeten man kommer.
    För många kvinnor sjunker förmågan att få orgasm,samtidigt som andra gravida blir känsligare och lättare når klimax.Man har hört att orgasmen,när eller om den väl kommer,känns kraftigare och annorlunda.

• bubblan91

Här har det oxå ökat, och tanken på att man förmodligen inte kommer kunna ha sex på ett tag efter förlossningen driver en ännu mer till sex:P har väl pågått under hela graviditeten, förutom en period som jag mådde väldigt illa och så.
    och det är väl samma här att jag är lite mer på än vad älsklingen är, men han jobbar 2 skift och är ju rätt trött efter jobbet och så, så de handlar inte om att han inte vill utan om orken. men de blir väldigt ofta ändå, han brukar väcka mej när han kommer hem mitt i natten efter eftermiddagsskiftet:P
    är i v26 nu, har mkt foglossning och magen växer, så sexet blir ju lite begränsat men de går alltid att lösa:P

• Anonym
    bubblan91 skrev 2011-09-01 12:37:18 följande:
    Här har det oxå ökat, och tanken på att man förmodligen inte kommer kunna ha sex på ett tag efter förlossningen driver en ännu mer till sex:P har väl pågått under hela graviditeten, förutom en period som jag mådde väldigt illa och så.
    och det är väl samma här att jag är lite mer på än vad älsklingen är, men han jobbar 2 skift och är ju rätt trött efter jobbet och så, så de handlar inte om att han inte vill utan om orken. men de blir väldigt ofta ändå, han brukar väcka mej när han kommer hem mitt i natten efter eftermiddagsskiftet:P
    är i v26 nu, har mkt foglossning och magen växer, så sexet blir ju lite begränsat men de går alltid att lösa:P
    hur vågar du dig på sex med foglossning? jag är dödssugen, är dock i vecka 33 men har så ont av foglossningen att jag skulle aldrig våga förvärra den med sex... :/ ( kanske jag som är övernojjig )
  • krillelkpg

Min sambo har mindre lust nu än innan graviditeten. Vi kan ha det max 2 ggr i veckan om man har tur. Men jag respekterar såklart detta, hon bär ju på vårt kärleksbarn och nu börjar det bli jobbigt

• Anonym

Jo jag blev som du TS.. mer sexintresserad & sugen än vanligt :P inget min man hade nått emot tack och lov

• bubblan91
    Anonym skrev 2011-09-01 12:49:04 följande:
    hur vågar du dig på sex med foglossning? jag är dödssugen, är dock i vecka 33 men har så ont av foglossningen att jag skulle aldrig våga förvärra den med sex... :/ ( kanske jag som är övernojjig )
    om de börjar göra ont under tiden så ändrar vi snabbt ställning, så de är min kropp som styr. men doggy funkar jättebra för både stor mage och foglossning, för då kan man hålla ihop benen och magen får hänga fritt:P och det finns ju så mkt man kan göra runt omkring förutom själva samlaget:)
    det är jätteskönt efteråt, känner mej så avslappnad i höften och alla muskler runtomkring men de är svårare att få orgasm när man inte kan ta i som förr.
  • Anonym (kåthet)

Jag har ingen större mage än, så för oss går det utmärkt med allt vi brukade göra innan graviditeten. Har inte känt bebisen sparka än heller, men man vet ju inte hur man reagerar när man kommer känna bebisen på ett annat sätt än nu, men jag hoppas att det inte sätter käppar i hjulet för vårat sexliv. Hur som helst så njuter jag verkligen av sex, men kan samtidigt bli frustrerad när sambon inte är hemma och man är sååå sugen. Det är ju somsagt inte alltid han vill, han brukar också vara rätt trött efter jobbet.

Jag sa till min kille att det känns precis som om du skulle gå omkring med stånd av kåthet hela dagarna men inte "få komma till". Man blir sexuellt frustrerad... haha.   Han säger dock till mig att köpa mig någon leksak eller ta hand om det på egen hand, men det är ju inte lika roligt. Haha.

• Anonym (Åxå)

Jag var åxå superkåt när jag var gravid. Och det varade hela graviditeten igenom. Det var nästan så att det blev jobbigt för jag var nästan alltid kåt.

• Anonym (kåthet)
    Anonym (Åxå) skrev 2011-09-01 13:35:06 följande:
    Jag var åxå superkåt när jag var gravid. Och det varade hela graviditeten igenom. Det var nästan så att det blev jobbigt för jag var nästan alltid kåt.

Exakt så känner jag. Det är sexuellt frustrerande för man vill ju ligga nästan hela tiden, hahah.
Svar på tråden Är så fruktansvärt kåt... Graviditet och sex.