• Anonym (tjej)

Jag tror tjejen på bilbesiktningen stötte på mig!

Besiktade bilen igår och det var en tjej som  "kollade" bilen. Så fort jag klev ur bilen så fick jag en sån märklig känsla, jag bara visste att hon gillade tjejer. Hon var lite "grabbig" i stilen, lite mörkare röst, tatueringar och var vältränad...ja jag kollade in henne!
    Hon var supertrevlig mot mig, alltså verkligen supertrevlig! hon berömde mig för mina fina bil (som inte alls är så fin med rost och fick en "bra att veta" osv).
    Hon tittade dessutom väldigt mycket på mig. Sen när det var dags att kolla bromsarna frågade hon om jag ville hoppa in i bilen och åka med runt och det har aldrig nån frågat! Jag sa nej för jag blev då paff och hon såg nästan lite besviken ut!
    När bilen var klar och hon skrev under besiktningspappret så skrev hon sitt namn jättetydligt, som om jag verkligen skulle se vad hon hette. Och när hon gav mig nykeln så tog hon tag i min hand lite grann.

Hur ska jag tolka detta? Jag klassar mig själv inte som bi (än) för jag har aldrig varit med en tjej, men jag är definitivt intresserad av tjejer.

Vad ska jag göra? Blev helt klart förtjust i henne för hon var jättesöt! Stötte hon verkligen på mig?

• Svar på tråden Jag tror tjejen på bilbesiktningen stötte på mig!
  • Anonym (tror det =))

Låter som att hon stötte på dig ja =) Och om du vill träffa henne för att se om det kan va nåt så dyk upp där igen, lämna ditt nummer till henne och se vad som händer :P Om det blir aspinsamt så är det ju bara att gå nån annanstans med bilen nästa gång.

Men, om hon vill ses, var tydlig med att du inte vet hur pass du gillar tjejer men att hon fick dig intresserad, så att du inte sårar henne i onödan om hon blir intresserad men att du inte känner för det

• joho

Åk tillbaka och fråga om hon vill komma och testa bromsarna? Drömmer

• Anonym (tjej)

Hon skrev sitt namn jätte tydligt så jag vet vad hon heter! Ska jag leta upp henne på fejjan kanske?

• Emmi27
    Anonym (tjej) skrev 2011-09-01 13:38:33 följande:
    Hon skrev sitt namn jätte tydligt så jag vet vad hon heter! Ska jag leta upp henne på fejjan kanske?
    Vad spännande, det här kan bli en följetong :P
     Det är ju skitbra att använda FB! då kan du hålla distansen lite och lätt märka om hon är intresserad =)
    Jag tycker det låter som att hon ville flirta lite, jag ^_^
  • Anonym (Inge att förlora)
    Anonym (tjej) skrev 2011-09-01 13:38:33 följande:
    Klart du skall, du har ju inget att förlora, bara att vinna.
    Antingen så vill hon ej bli kompis med dig, eller så vill hon.
    Och då kan du ju ta det därifrån.
    Förutsatt att hon har fejjan kont, alla har ej det, jag är en av dom som vägrar fejjan.
    Men när barnen kommer upp i den åldern så får man väl skaffa. 
    Men du vet att nu när du har skapat denna tråd så vill vi veta allt a la fejjan.
    Till hur ditt ev första tjejsex var.... 
  • Anonym (tjej)

jag har hittat henne på "fejjan"!  vad faan gör jag nu?

• Anonym (Inge att förlora)

Kör.
    Fråga om hon kommer ihåg dig med den "fina bilen" igår, nämn ditt bilmärke osv.
    Se vad hon sänder för vibbar.
    Sen får du bjuda henne på en bira eller ngt (med tanke på tattueringar och övrig stil som du beskrev så är det nog bättre än vitt vin).
    På neutral plats.....
    Eller hemma om du snackat med henne på tfn osv.
    Du vet ju var hon jobbar och heter, och hon är ju knappast en styckmördrska.... 

• Anonym (tjej)

Det man ser på hennes facebook sida så gillar hon hårdrock, lite lustigt för jag hade en Metallica platta på i bilen!!! Och kollar man på hennes vänner lista så ser det ut som hon är intresserad av bil racing (några lokala kända namn kom upp). Inga gemensamma vänner dock. Hon verkar dessutom vara iallafall 8 år yngre än mig om hon tog studenten vid ca 19 år.
    jag vet inte om jag vågar bli vän med henne!

Svar på tråden Jag tror tjejen på bilbesiktningen stötte på mig!