• jessamy

Någon mera som äter cambridge eller slanka?

Hej hej :)
    Undrar om det är någon mera som äter cambridge eller slanka?
    Jag började i måndags. Äter upp mina gamla cambridge påsar från för förut och sen har jag slanka att fortsätta med. Behöver gå ner mina gravkgn som sitter fast! =)
    20 kg ner är planen.. Flera?

• Svar på tråden Någon mera som äter cambridge eller slanka?
  • November82

Hej!

Jag kämpar med vikten för att förhoppningsvis bli gravid. Tänkte att det kan ju inte skada iallafall. Har testat combridge innan och gick ner ca14kg, men efter julen och sommaren så har jag nu bestämt mig för att testa igen. vart och köpt mina nya slanka påsar och hoppas att smaken är okej =) Hoppas och önskar att jag kan löpa linan ut och gå ner drygt 25kg som jag har som mål. Hur går det för dig?

• jessamy

När börjar du igen då?

Jag är inne på dag 6 igår. FIck lov att ställa mig på vågen igår och det var -,43kg. :) Visst det är ju nästan bara vätska men det känns otroligt peppande.

Har inte smakat slanka. Hade cambridge påsar kvar jag fått av en vän så jag äter upp dom först. :) Har några dagar kvar sen övergår jag till slanka.

Du har ju det perfekta målet att gå ner i vikt ju! 

• November82

Jag gör min första dag imorgon =) Har några påsar cambridge kvar innan jag börjar på slanka! Bara man kommer igång så brukar det gå bättre och lättare! Härligt att du känner dig peppad och då forhoppningsvis taggad att fortsätta om du nu inte nått ditt mål redan!

• November82

Jag har testat innan och vill påbörja en ren kur nu igen. Måste bara hitta den rätta motivationen och självdiciplinen igen.. Vill inget hellre, men det är skit svårt just nu att börja och att fortsätta!

Är det första gången du testar?

• jessamy

Hej.

Nej. Våren 2005 åt jag ren kur i 11 veckor.. :) Hade gått upp i vikt pga nya ppilller.

Jag bestämde mig före sommaren att ja skulle starta nu när jag startade.

• November82

Håller tummarna! Det är alltid roligt när det går bra =)

Svar på tråden Någon mera som äter cambridge eller slanka?