• Anonym

nedre delen av ugnen?

Vad menas med det exakt? Jag bakar tigerkaka och jag vet inte exakt vad som menas med nedre delen av ugnen.

• Svar på tråden nedre delen av ugnen?
  • h8him

Det finns ett antal platser i ugnen där du kan ha gallret. Jag skulle vilja påstå att platsen längst ner eller näst längst ner är nedre delen av ugnen. Lycka till!

• Anonym
    h8him skrev 2011-09-01 22:20:21 följande:
    Det finns ett antal platser i ugnen där du kan ha gallret. Jag skulle vilja påstå att platsen längst ner eller näst längst ner är nedre delen av ugnen. Lycka till!
    tusen tack! jag bytte plats på gallret. jag ville ha den på den tredje :P men nu är den längst ner. nu är det bara o vänta o se hur kakan  blir ;)
  • h8him
    Anonym skrev 2011-09-01 22:23:05 följande:
    tusen tack! jag bytte plats på gallret. jag ville ha den på den tredje :P men nu är den längst ner. nu är det bara o vänta o se hur kakan  blir ;)
    Det hade nog funkat med tredje också men risken finns att den hade blivit för brun. Hoppas den blir god! Jag borde baka en kaka jag med snart... Det var ett tag sen sist:)
  • Anonym

å nuuu är kakan färdig. ska den stå i kylen över natten eller framme? stackars dom som får den till fika imorgon :P

Svar på tråden nedre delen av ugnen?