• Dolphin

Vilken av 7 am´s åkpåsar är bäst/mest praktiskt?

Ska köpa en åkpåse från 7 am till kommande bebis i vinter men vet inte vilken av de två modellerna Le Igloo och Evolution jag ska välja....?

Båda kan man ju använda även när de är större, men vilken är mest praktiskt och smidigast och bäst rent ut sagt? =)
    Nån som vet?

• Svar på tråden Vilken av 7 am´s åkpåsar är bäst/mest praktiskt?
  • Lisa315

Jag tycker att Evulution är bäst, den kan du ju göra mindre och större, den kostar mer, men så kan du också ha den hela tiden.

• Dolphin
    Lisa315 skrev 2011-09-16 10:56:40 följande:
    Jag tycker att Evulution är bäst, den kan du ju göra mindre och större, den kostar mer, men så kan du också ha den hela tiden.
    Ja, visserligen. Men den andra är ju upp till 3 år i alla fall och jag vet inte om en 4 åring sitter så mycket i åkpåse i vagnen...känns inte så...
    Det är just själva utförandet på de båda åkpåsarna som gör att jag velar mellan vilken jag ska välja, de är ju rätt olika.... Och plus att Evolution har fleece inuti hela åkpåsen, den andra har avtagbart fleece på ovansidan av insidan på åkpåsen, det är kanske fördelar med både och i och för sig....

hmm.... ingen mer som vet något om båda dessa åkpåsar? Eller nån som valt mellan dessa två?
Svar på tråden Vilken av 7 am´s åkpåsar är bäst/mest praktiskt?