Köksmatta?
Efterlyser snygga köksmattor!! Vad har ni köpt era? Tycker inte att IKEA har några snygga.
Efterlyser snygga köksmattor!! Vad har ni köpt era? Tycker inte att IKEA har några snygga.
Skickade efter från Ellos...vanliga grön randiga av modellen trasmatta...
1malle, jag gick in och kollade på ellos och de hade ju många mattor att välja på. Funderar på en garnmatta för 129:- som jag såg där eller ska man kanske inte har nån matta alls.
Hmm...
Jag har en plastmatta från Pappelina, supersnygg tycker jag
Just nu har jag en röd plastmatta med vita pepprkaksfigurer på..., men annars har jag begie med vita ränder, sk ripsmattor och de köpte jag på IKEA för ett tag sen och är nöjd med dem. Tycker att Åhléns har snygga köksmattor, men de är för korta för mitt kök.
Annars rekomenderar jag Pappelinas mattor!
ingen som vet nån som har plastmattpr eller nåt annat som inte är garntrasmattor? vore kul me nån anourlunda matta i nåt anourlunda material kanske...
Haha, jag fick en gul matta från Pappelina i julklapp igår! Lustigt va! En gul Ella fick jag! Passar bra i mitt kök!
www.pappelina.com/
Under varje produkt så står det återförsäljare! (fins i hela landet!)
Jag skulle vilja ha en rund matta i köket, helst i plast eller annars i trasmattetyg. Men jag hittar inga runda plastmattor! =(
Vi har RISTOFT från IKEA. En fyrkantig och en avlång. Tycker dom är ganska stilrena & fina.
Var inne och kollade på pappelinas hemsida nu. De hade grymt snygga mattor. Åhh vad sugen jag blir på att köpa en.
magizmaka, ja och de är snooordyra! Den jag fick i julklapp var tydligen från någon sorts 2a sorteringsbutik, idag har vi synat den och hittar inget som skulle tyda på att det är en 2a sortering...
Drömmen är en Pappelina men har inte fått makens tillåtelse att lägga nästan 1000 kr på en köksmatta ännu.....
Vi har en vit/beigerandig matta à la rips-typ (tror det heter så) från Linum. Jättepraktiskt med en vit tygmatta i köket, särskilt när man har en långhårig katt som går ut och in som han vill.. !?? :) Tack och lov att det är en Linum så den tål att tvättas ca var 14:e dag.
Tror inte heller att det är så poppis här att komma hem med en dyr köksmatta men dem var jäkligt fina. Vi har en vit köksmatta nu men tycker inte att det är så praktiskt så jag vill satsa på en mörkare den här gången.