• Zunrose

Inskolning samt sjukdom!!

Min dotter hade sin första inskolnings vecka förra veckan och skulle lämnats denna helt men nu har hon dragit på sig feber och förkylning så varit borta 1 v från dagis och jag går i skolan så denna veckan hade min mor mycket ledigt så hon kunde ta henne så ja inte missade mina första lektioner i skolan denna veckan..men har sådan Extrem Ångest inför nästa vecka att lämna henne efter att hon inte träffat fröknarna på 1 v mår riktigt dåligt inför det och hur hon ska känna ..

hon tycker inte alls om när ja lämnar henne och känner att personalen tycker hon är jobbig då de inte får sätta ner henne när hon är där känner att ja gjort fel som aldrig lämnat bort henne innan ja bodde hemma hos mina föräldrar så blev aldrig att ja lämnade bort henne utan och fick bara stanna hemma med mormor och morfar.

hon har ingen pappa med i bilden så lämnar inte heller henne dit så känner att jag har gjort något fel men aldrig haft behovet av att lämna bort henne skött allt så bra själv med henne. men  sen gör de inte saken bättre att hon är supermammig...

hjälp mig hur gjorde ni??

• Svar på tråden Inskolning samt sjukdom!!
  • niqe

be att få vara med någon dag till då det har du rätt till

Svar på tråden Inskolning samt sjukdom!!