• Tiiara

Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!

Jag är inte ensam om att tycka att det är svårt att hitta andra homo/bisexuella tjejer. Det är svårt med dejtingsidor och än svårare på krogen o.dyl.
    Så här är stället där vi kan träffas i stället, snacka, lära känna varandra, kanske få nya vänner, eller rentav hitta kärleken? ;)

Välkomna!

• Svar på tråden Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!
  • Anonym

Jag slänger ut en liten "kontaktannons" då..

Jag är intresserad av att träffa en tjej mellan 20-35år Helst oi Västra götaland
    Även om man kanske inte är intresserad av frhållande kan de vara kul att snacka osv..  

• Tiiara
    Anonym skrev 2011-09-03 21:52:52 följande:
    Jag slänger ut en liten "kontaktannons" då..

Jag är intresserad av att träffa en tjej mellan 20-35år Helst oi Västra götaland
    Även om man kanske inte är intresserad av frhållande kan de vara kul att snacka osv..  
    Välkommen! :D
    Berätta gärna lite mer om dig själv =)
  • Tiiara

Själv är jag 20 år, vill gärna träffa en tjej mellan 18-25 år.
    Jag längtar efter ett förhållande med en tjej, men vill gärna "bara" snacka med, träffa fler människor =)

• Anonym (want to be)
    Tiiara skrev 2011-09-03 21:55:53 följande:
    Välkommen! :D
    Berätta gärna lite mer om dig själv =)
    Tack, jag väljer nog att vara lite anonym till en början. Lite kan ja väl berätta
    Är 25år, grabbig, en naturmänniska, är inte så mycket för stadslivet, Älskar film, musik och fotografering...
    Huvudsaken är inte att man har samma intressen utan att man respektera den andre.

Jag vill jätte gärna träffa någon, till en börja snacka och träffas, ta en fika, gå på bio eller liknande, sen se vart de leder...

• Tiiara
    Anonym (vill) skrev 2011-09-04 11:53:06 följande:
    molly26malone
    @gmail.com

är min msn! :)
    Välkommen!
    Berätta gärna mer om dig själv och lite vad du är ute efter? =)
  • Anonym (vill)

Hm jaa... Vill träffa en tjej. Ålder är inte så himla viktigt för mig, huvudsaken att det stämmer med personligheten och kemin. Själv är jag 27!
    Jag vill också vara lite anonym men skulle säga att jag är nånstans mitt emellan tjejig och grabbig. Är intresserad av en hel del saker men för att nämna ett par så är jag rätt konstnärlig av mej och tycker om att träna :)

• Anonym (want to be)
    Anonym (vill) skrev 2011-09-04 15:21:26 följande:
    Hm jaa... Vill träffa en tjej. Ålder är inte så himla viktigt för mig, huvudsaken att det stämmer med personligheten och kemin. Själv är jag 27!
    Jag vill också vara lite anonym men skulle säga att jag är nånstans mitt emellan tjejig och grabbig. Är intresserad av en hel del saker men för att nämna ett par så är jag rätt konstnärlig av mej och tycker om att träna :)
    Var bor du någonstans...
  • Anonym (vill)
    Anonym (want to be) skrev 2011-09-04 17:16:46 följande:
    Var bor du någonstans...
    Hmm ja alltså just nu bor jag utomlands faktiskt (dock inom Norden), pga jobbet. Har familj i Skåne. Men jobbet här är inte tänkt att vara för alltid ...
    Var bor du själv?
Svar på tråden Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!