• Anonym

Plussar man idag, vilken vecka är man i då?

En jätte dum fråga! Men om man plussar idag vilken vecka är man i då? Kram

• Svar på tråden Plussar man idag, vilken vecka är man i då?
  • Anonym

nästan vilka vecka som helst kan du vara i troligast är att du är efter 4 iaf.

• MajaVira

Vilken vecka du är i beror på när du hade din sista mens. Så du kan vara i vecka 3, vecka 8 etc - ingen här som kan gissa. Men om du plussat den dag du förväntade dig att få mensen är du förmodligen i vecka 4-5, beror på hur lång din menscykel är.

• Dimitra

Det beror helt på när du hade första dagen i senaste mens, om du har hyfsat regelbunden menscykel. Under Graviditet som är på verktygslisten längst upp kan du göra en uträkning.

The Dimitra universe.
  • Lindis1974

Det beror ju på när du du hade mens senast. Helt omöjligt att säga annars.

• Anonym

när jag plussade var jag i v 8, det beror ju på hur länge man väntar med att göra test

• Anonym

Det beror ju på när du hade din mens?

• Anonym

När hade du ägglossning eller senaste mensens första dag och hur lång cykel har du. Det är det man utgår ifrån.

• Betty Boop

Hur tänkte du nu? Man kan ju ta ett graviditets-test när som helt i graviditeten. Du kan vara i v 2 eller i vecka 40! När man testar sig är totalt irrelevant! Vilken vecka du är i beror på när du hade din sista mens.

• Anonym

jag har en menscykel på 33 dagar, och min sista mens var 1 augusti. Tack alla för svaren!

• Anonym

Då är du ungefär i vecka 5, dvs 4+1.

Svar på tråden Plussar man idag, vilken vecka är man i då?