Ni vackra kvinnor... Låt oss vara lite ytliga ;-)
Diskussionen om inre skönhet ska vi lägga åtsidan förtillfället och istället vara lite (eller mycket!) ytliga!
Har ni ofta hört att ni är vackra från andra än era föräldrar och partners - helt okända på stan till exempel , fått modellförfrågningar, frågor om ni ska eller har ställt upp i skönhetstävlingar, komplimanger i tid och tid, etc.
Ja alltså ni vet helt enkelt att till det yttre så har ni ett utseende som de flesta skulle kalla vackert?
Känner ni ibland att ni har svårt att få vänner eftersom vissa dömer ut er pga erat utseende, de tror att ni är högfärdiga innan ni ens fått en chans att öppna munnen? Så fort ni visat er i rummet...
Får ni sen höra av vännerna att det "var inte alls så här jag trodde att du skulle vara när vi först träffades."
Eller
"Jag hade dig i ett fack från första minuten men nu när vi pratat och känner varandra så inser jag hur fel jag hade."
Skäms ni ibland när ni klätt upp er eftersom ni antagligen är snyggast i gänget, och vill krympa ihop i ett hörn eftersom ni tror att ni blir dömda?
Känner ni att många tror att självsäkerhet är något som du bör ha kilovis eftersom du är vacker, men att det egentligen kanske är tvärtom?
Kan vi inte diskutera lite runt ämnet, hur ni upplever olika saker (positivt och negativt), och självklart samtidigt försöka hålla god ton i denna tråd?
Jag är främst intresserad av hur kvinnor upplever detta iochmed att jag själv är kvinna.