Idol jury, vad tycker du?
Jag tycker att "de nya jurymedlemmarna äger!" speciellt den där Bard. Förut var de för snälla men nu äntligen någon som är ärlig, och JA världen är hård idag.
Jag tycker att "de nya jurymedlemmarna äger!" speciellt den där Bard. Förut var de för snälla men nu äntligen någon som är ärlig, och JA världen är hård idag.
Störtsköna är dom.. Haha
Härlig jury! Men jag är typ kär i anders bagge! En stor nallebjörn :) Hahahaha
Fy fan, spyr på Bard
Lite för kräsna, tycker jag
Bard är ett riktigt ufo...
Bard- Ja tack! Pelletönten (minns ej namnet)- Nej tack. Rip off på Peter Swartling, minus några kilon...
Älskar Alexander Bard!! Han har varit en idol länge. Jag gillar hans ambition att hitta någon ut över det vanliga.
Han har jobbat med t.ex. Swartling så jag tror att de är av samma garde då det gäller musiktalang.
Pelle Lidell är ingen ny bekantskap för mig, han har bred kunskap och det känns som han är ute för att hitta en mer kommersiellt gångbar artist än vad t.ex Bard är.
Jag gillar den nya juryn (men Laila får de gärna byta ut, tyvärr är det väldigt dåligt med svenska kvinnliga musikproducenter.
Alexander Bard verkar körd i huvudet - och fruktansvärt otrevlig! Och så börjar jag plötsligt förstå tjusningen med True Talent där utseendet inte spelar roll. För det är självaste fa-an vad det utseendehetsas i Idol.
"Har du sett dig själv i spegeln?"
"Du sjunger ju inte så bra, men du är ju i alla fall inte ful!"
"Åh så snygg du är"
.. And on, and on, and on. På mindre än 10 minuter hade de tjatat om utseendet 3-4-5 gånger, och jag börjar undra om det är en idol de söker eller om det kanske är en modell? För det verkar tydligen viktigare att det är en snygging som söker och inte en talangfull människa. Kanske inte - men det framställs ju nästan så!
Varför måste dom vara så otrevliga för? Jag fattar inte hur man kan sälja sin själ och vara med i ett så värdelöst program som bara är destruktivt.
Bojkotta skiten.
Alexander Bard verkar körd i huvudet - och fruktansvärt otrevlig! Och så börjar jag plötsligt förstå tjusningen med True Talent där utseendet inte spelar roll. För det är självaste fa-an vad det utseendehetsas i Idol.
"Har du sett dig själv i spegeln?"
"Du sjunger ju inte så bra, men du är ju i alla fall inte ful!"
"Åh så snygg du är"
.. And on, and on, and on. På mindre än 10 minuter hade de tjatat om utseendet 3-4-5 gånger, och jag börjar undra om det är en idol de söker eller om det kanske är en modell? För det verkar tydligen viktigare att det är en snygging som söker och inte en talangfull människa. Kanske inte - men det framställs ju nästan så!
Bard äger helt klart
Det som irriterar med Bard ( förutom hans hangups på nervositet och utseende ) är att han måste bara trycka till dem lite extra varje gång. Det räcker liksom inte med att säga att de inte kan sjunga.
Som gymnasten som gjorde några grejer " ja det där imponerar inte heller", eller han som var musiklärare " jag kan inte säga att jag har respekt för dig i ditt yrke med det dåliga omdömet du visar genom att vara med här blablabla".
Nej, han är fruktansvärt elak och inte alls någon jag vill ha kvar till nästa år.
Bagge däremot är ju underbar. Han höll på att få mig att börja grina igår, när han kramade sista killen och försäkrade att han skulle finnas där som stöd osv.