• SweetCarro1980

behöver råd

det är såhär. Pappan till tösen bryr sig bara när det passar honom.

Ska berätta från början vi seperades för mer än ett år sedan. det är jag som har tagit hand om dottern. Han har bara varit ute på helgerna stuckit till malmö o festat.

Han säger att han träffar henne för lite ändå går han tidigare o håller på. Han ljuger ganska bra.    Han ljög för min advokat jag hade innan så hon har jag inte kvar hon är på hans sida.

Sen så ska vi till familjerätten. Är så nervös. Fast jag inte borde vara det. Dotter är snart 1 1/2 år. 17 månad er är hon.

• Svar på tråden behöver råd
  • Philippa

Vilka råd behöver du, förstår inte? hur du ska få dottern kvar hos dig eller?

• SweetCarro1980
    Philippa skrev 2011-09-05 08:32:20 följande:
    Vilka råd behöver du, förstår inte? hur du ska få dottern kvar hos dig eller?

Jag tryckte fel hann inte skriva allt klart.

Nej dottern är lite rädd för honom men när han kommer så bara dra han upp henne o håller henne fast hon gråter men det bryr han sej inte om.

Men jag behöver råd om hur jag ska göra på familjerätten jag kommer vara nervös.

• Philippa
    SweetCarro1980 skrev 2011-09-05 08:34:39 följande:
    Jag tryckte fel hann inte skriva allt klart.

Nej dottern är lite rädd för honom men när han kommer så bara dra han upp henne o håller henne fast hon gråter men det bryr han sej inte om.

Men jag behöver råd om hur jag ska göra på familjerätten jag kommer vara nervös.

Berätta precis hur läget är....
  • SweetCarro1980
    Ja. Läget är ju såhär att nu har tösen inte träffat sin pappa på ett tag en fredag för nån vecka sedan för han var tvungen skriva under papper på dagis. hon blev rädd och så men när jag är där så leker hon lite o så o pappan är där med. Då blir hon inte ledsen. Men när han tar upp henne o så blir hon o han bryr sig inte-. HAn tänker bara på sej själv. Sen när han ringer som han nu inte gjort på länge då ringer han säker 10 gånger o jag svarar inte. då blir han så sur. Sen så när jag väl svarar så är han sur o bråkar likadannt när han ses. då ska han har halva vårdnaden säger han. O han har inget eget boende eller jobbo hon är bara 17 månader. Sen så när han har henne själv så gråter hon så skriker då ringer han mig. Då får jag komma hem.
  • mamma2kids

ni måste ju få upp regelbundenhet helt enkelt umgängesavtal.

• SweetCarro1980
    mamma2kids skrev 2011-09-05 08:52:01 följande:
    ni måste ju få upp regelbundenhet helt enkelt umgängesavtal.

Ja det ska vi . Men jag är ändå skeptisk att hon ska med sin pappa för han är som han är men jag tänker på min dotter med. Men de säger hur vi ska göra på familjerätten
Svar på tråden behöver råd