Ni som börjar jobba klockan åtta eller nio
Jag undrar vad ni jobbar med som börjar klockan åtta eller nio?
Hur långa arbetsdagar har ni?
Jag undrar vad ni jobbar med som börjar klockan åtta eller nio?
Hur långa arbetsdagar har ni?
Jag börjar när jag kommer Men oftast kommer jag mellan 7.30-9.15, beroende på om jag lämnar eller hämtar på fritids. Jag jobbar heltid, så det är 8 timmar (i snitt) från att jag kommer. Jobbar som projektledare på ett IT-företag.
Samma här. börjar när jag kommer till kontoret. Ibland runt 9-hugget, ibland redan klockan sju. Det beror helt på vad jag själv har bokat in för något i min almanacka som jag styr över helt själv.
Jag är psykolog, arbetar i offentlig sektor, dock numera inte så mkt med patienter utan mer med projekt och sådant.
Nackdelen är ju också att jag slutar när jag lämnar kontoret (eller stänger av datorn hemma). Dvs allt mellan kl 14 - 22...
Jag börjar kl 8 (lämnar barnen 7.45 så att de är med på frukosten på förskolan, blir väldigt smidiga mornar), slutar kl 16 men kan ofta smita tidigare. Ledig på onsdagar. Jobbar ekonomi och administration på två mindre familjeföretag.
Jobbar 9-14, dvs 50%, med administration på ett litet företag.
arbetar på förskola 8-14.30
Börjar jobba kl 9 och slutar kl 9 nästa morgon. Dvs 24 timmar senare.
jag jobbar 8-15, som VD-sekreterare.
Jobbar som receptionist.. 50%. Sjukskriven 50%.
Vi har öppet 10 - 19 så det är allt där emellan.
Jag började 7:30 eller 8:30 beroende på vecka. Slutade då 16 eller 17.
Jobbar som vårdadministratör på vårdcentral, mammaledig just nu.
börjar mellan 9-15 lite som jag vill och hur jag bokat in mina kunder ,är egenföretagare ,massageterapeut
Jag brukar jobba allt mellan 8 till 14 timmar, men oftast börjar jag 7 på morgonen. Inte 8.
Förskola, börjarkl 8 i dag i veckan. Sedan resterande dagar börjar jag från 6.30-10.00
Roligt med så många svar! Funderar just på detta med att få ihop jobb och barn, studerar nu så det fungerar. Drömmen är ju att slippa stressa med barnen, och känna att dom inte är för långa dagar på förskolan.