• Lady81

Tips på bra spel till Ps3 för minst 2 personer

Kan någon ge bra tips till Ps3 spel där man kan spela minst 2 personer??
    Tycker man mest hittar bara spel till en person, men jag och min sambo vill hitta ett spel där vi kan båda spela tillsammans. Vi har kört lite tekken och ett lord of the rings spel med det var bara sådär. Skulle jätte gärna vilja hitta ett spel som passar oss båda helt perfekt!
    Vi gillar allt! Action, äventyr, fighting, lite skräck you name it! Bara det är bra och underhållande Glad

Ge MASSOR av tips! Vill komma med en bra julklapp i år Solig

• Svar på tråden Tips på bra spel till Ps3 för minst 2 personer
  • KasperSixten

Har inga tips men är grymt sugen att köpa min man ett ps3 i farsdagspresent. vi spelade mkt tillsammans innan vi fick barn så även jag vill gärna ha tips på bra spel, gärna "fantasy" spel.

• pysselpussar

Lego. Finns ju massor; Indiana Jones, batman, pirates of The caribbiean mfl. Kanske lite "enkla" men både spännande och roliga! Här hemma roar det både mej, sambon (som är spelnörd ända in i själen) och treåringen.

• KasperSixten
    pysselpussar skrev 2011-09-10 19:57:14 följande:
    Lego. Finns ju massor; Indiana Jones, batman, pirates of The caribbiean mfl. Kanske lite "enkla" men både spännande och roliga! Här hemma roar det både mej, sambon (som är spelnörd ända in i själen) och treåringen.
    du skrev att din 3 åring spelade PS3, vilka spel kan du rekomendera till barn (som även an roa vuxna)
  • pysselpussar

Oj ja du återigen lego! vi har inte provat några andra för här är det som sagt var det som gäller nu. Men våran son spelar nog eg gärna det mesta som pappa spelar, NHL o dyl. Guitar hero och Singstar är oxå poppis.
    Annars finns ju många bra till nintendo Wii. Mario cart och sport går mest här, när wii't får chansen! Men just nu körs Lego Indiana Jones för fullt!

• Pearldrop

crash bandicoot giants, fast det är till ps2. sjuuuuuuuuuuuuuuukt roligt dock!

Svar på tråden Tips på bra spel till Ps3 för minst 2 personer