• Popflickan

Nicke Lilltroll på P3 imorgon bitti!!!

Hurra!! Efter att mamma har mejlbombat radion med önskemål om att återigen få höra Nicke Lilltroll på julaftons morgon som "förr i tiden" så ska nu "Nygbryggt" i P3 sända Nicke Lilltroll kl 07:15 imorgon!
    Missa inte det, det är så braaaaa!

God Jul på er alla!

• Svar på tråden Nicke Lilltroll på P3 imorgon bitti!!!
  • Popflickan

Är det bara jag som gillar Nicke Lilltroll?

• Emmerdale forever

Hrm, jag trodde att jag var för ung för att ha hört Nicke Lilltroll, men såg i din presentation att vi är lika gamla...

Min pappa kallade mig för Nicke Lilltroll när jag var liten, det är nog det enda minnet jag har av Nicke! Men det är ju nästan bud på att sätta igång P3 imorgon bitti... Är ju ändå vaken vid den tiden vanligtvis!

• Flutterby

Åh! Jag måste tipsa mamma, hon älskar Nicke Lilltroll och brukar spela ett kassettband på julafton, men nu får hon ju höra det "live" istället!

• Supermummy

He he, jag har honom på CD skiva redan, men visst är det nostalgi!

Mossa mossa på er alla männ´skobarn...

• Popflickan

Radion sände ju alltid Nicke när man var liten, men på de senaste åren har det inte varit någon Nicke på julafton. Så det ska bli så kul att höra det nu igen!

• Popflickan

Radion sände ju alltid Nicke när man var liten, men på de senaste åren har det inte varit någon Nicke på julafton. Så det ska bli så kul att höra det nu igen!

• Lotlas

JAAA! Det är det värt att sätta klockan för! Man kan ju ligga kvar i sängen och lyssna ju! Sänds inte "Nybryggt" på P4 också, fram till kl. 8? (Så att man bara kan sträcka ut handen lite lätt och slå på klockradion menar jag...)

Svar på tråden Nicke Lilltroll på P3 imorgon bitti!!!