BB Stockholm eller Södertälje sjukhus, hjälp mig
Jag blir knäpp på mig själv. Var ska jag föda nånstans?
Jag velar mellan att föda på andra sidan stan (Sthlm) eller på sjukhuset närmast Södertälje.
Jag har dock piss minnen från min förra förlossning där men det finns fördelar där bla att man får stanna på BB längre och god mat och nära hem om man skulle behöva åka in på extra koll med bebis för PKU och så.
Sedan är det besöksförbud på BB vilket är bra, men annars så finns det inte så mycket bra än det, stressad barnläkare, inte en jävel som brydde sig om att hjälpa mig med amningen utan snacka bara om koppmatning trots att jag inte ville, delade rum med en jobbig kvinna som ville babbla hela natten och höll på och fönade håret och störde hela natten.
PÅ BB sthlm så är jag rädd att bli besviken, att jag hamnar på en BB avd som jag inte vill va på, jag hoppas ju hamna på hotellet med eget rum, sedan långt för återbesök till andra sidan och dessutom 1 vårddygn på BB känns helt åt fanders fel för mig. Jag kommer inte att vara redo att som ensamstående mamma att åka hem dagen efter jag fött barn så det är det som gör mig så tveksam.
Hjälp mig.
Min BM kan jag ju inte snacka med heller.