• SindyDindy

Pris tandläkare där du bor? Estetisk tandvård (Tandställning/skalfasader)

Hejsan!

Har sett i många trådar här att folk har betalat 20-30 000kr för tandställning. Vart i landet bor ni? Själv bor jag i Stockholm och här kostar det ca 50 000 överallt där jag tittat på prislistor. Jag är beredd att åka en bra bit fast gärna inte utomlands.
    Vad kostar estetisk tandvård det där du bor?

Är det förresten någon här som vet om man kan göra skalfasader på vridna, sneda tänder och vad det kostar?

Håller på att försöka bestämma mig för vad jag egentligen ska göra åt tänderna.

Jättetacksam för svar!

Ha en bra kväll!

mvh/S

• Svar på tråden Pris tandläkare där du bor? Estetisk tandvård (Tandställning/skalfasader)
  • dentest

Hej!

Jag förstår att du funderar på att förbättra ditt leende. Det är inte lätt att veta vad är möjlig och vem kan göra det.
    Det är viktig att du hittar en tandläkare som du kan lita på, som kan utföra estetiska behandlingar på hög nivå. Den kunskapen och kvalitén kostar, det är sant. Du kan titta på www.sacd.se - var du hittar tandläkare som är medlem, som betyder jobbar mycket med estetiska fall.
    Vår tandläkare, Mark är också medlem, utbildad i USA för att lösa även svåra estetiska och funktionella fall. Skalfasad kan vara en lösning för vridna tänder eller även alternativ för tandställning. Men det är mycket mer som utgör vad ska göras på tänderna. Är du intresserad om möjligheterna var snäll ställa bara dina (många-många) frågor per mejl på dentest@dentest.se. Mark ska gärna svara på den. Du kan också skicka foto på dina tänder ;) 
    Vår klinik heter Dentest, ligger i Lund centrum, vår hemsida är www.dentest.se (ska förnyas inom par veckor med många nya fall och info). Vi finns på Facebook, men det är lite informell :)

Ha en bra kväll!

Mvh,
    Marta för Dentest  

• SindyDindy

Hej Marta!
    Ursäkta att jag svarar så sent, har varit bortrest.
    Tack så jättemycket för infon, låter bra att man kan skicka en bild.
    Jag ska kika på er hemsida ;)

mvh/s

• Dental

Spara upp till 80% på kostnaden för din tandvård !!!!!!!

Vårt mål:

Du drar nytta av tandvård utomlands qualié hög. Spara upp till 80% på kostnaden för din tandvård. Du upptäcker ett nytt land, en annan horisont, en annan kultur.

Dental Services:

Kosmetisk tandvård Zirconia kronor, broar, inlägg, skalfasader. Implantat. Oral Surgery bentransplantation, sinus fyllning. PROFESSIONAL BLEKNING LASER ZOOM2. Allmän tandvård fyllningar, rotfyllning behandling. LABORATORY på plats.

Svar på tråden Pris tandläkare där du bor? Estetisk tandvård (Tandställning/skalfasader)