deprimerad, gravid och vet inte alls vad jag vill.
vet inte alls vad jag ska göra, och har ingen att prata med.
är tillsammans med en kille sen 7 månader tillbaka, vi är sambos och har ett barn på väg, och jag har min 6 åriga dotter.
mina föräldrar älskar honom, samma med mina vänner, han är snäll och skulle göra vad som helst för mig. han vill gifta sig och lea lyckliga i alla dagar, hans ord: "du är min 'the one'"
men jag känner inte det..jag vill inte vara med honom i alla mina dagar, bara av att tänka på det blir jag så ledsen och gråter flera ggr om dagen.
jag är 26, har inget jobb, är sjukskriven och får inte in några pengar. han står för allt, lägenheten (min iof) räkningarna, maten, allt.
är kroniskt deprimerad och har varit i 10 år nu.
jag åkte tom hem till mamma med min dotter och ska nu sova här inatt, för jag vill inte vara hemma med honom. han jobbar natt men har slutat för veckan och är nu ledig i en vecka.
jag vill inte sova i samma säng som honom, vill inte att han ska ta på mig, ingenting.
han irriterar mig nåt kopiöst, han har ett gymkort han köpt för flera tusen, men använder det aldrig. ist så sitter han hemma och äter, och blir fet.
jag vet, jag låter hemsk, men jag sitter i ett svart hål och vet inte ens vad jag ska göra längre..
jag är gravid med honom..jag vill inte bli den tjejen som har två barn med två olika pappor i slutändan, singel och ensam.
har funderat på abort, men alla vet om graviditeten, är i v8, och alla är glada. jag också, älskar detta barn men jag kommer inte ur tårarna..