• Amor

Vågar jag hoppas?

Testade med Baby or not´s enkla gravtest imorse och det visade ett svagt svagt streck. Vad tror ni, är jag gravid? Någon som fått ett jättesvagt streck men där det sen visat sig vara falskt alarm? Har skickat upp sambon på stan för att köpa ett "riktigt" apotektest

• Svar på tråden Vågar jag hoppas?
  • femman

ett streck är alltid ett streck vare sig det är starkt eller svagt. Mitt var jättesvagt och nu sitter jag här med en 5 mån kille.
    GRATTIS!!!

• Amor

Tack Femman, hoppas du har rätt. Vilken julklapp det skulle vara!

• Peki

Ja du, det går inte att säga. Jag har tyvärr vänner som har haft flera jobbiga upplevelser med de billiga testerna då de faktiskt har visat falskt +. Absolut att du ska kolla med ett test från apoteket.

Men jag hoppas för er skull att det är på riktigt.

• Cahela

jag vet en tjej som testade plus med deras test o sen lät hon sin son kissa på en annan av deras stickor o då visade det oxå plus....mkt konstigt

• Amor

Hej igen! Fick plus även med apotekets clearblue några timmar senare så det verkar faktiskt som om jag äntligen är gravid! Vi är överlyckliga men samtidigt känns allt overkligt och oroligt. Vi håller tummar och tår för att att allt ska gå bra! Kram på er alla

• Amor

Hej igen! Fick plus även med apotekets clearblue några timmar senare så det verkar faktiskt som om jag efter 1,5 år äntligen är gravid! Vi är överlyckliga men samtidigt känns allt overkligt och oroligt. Vi håller tummar och tår för att att allt ska gå bra! Kram på er alla

• Amor

Hej igen! Fick plus även med apotekets clearblue några timmar senare så det verkar faktiskt som om jag efter 1,5 år äntligen är gravid! Vi är överlyckliga men samtidigt känns allt overkligt och oroligt. Vi håller tummar och tår för att att allt ska gå bra! Kram på er alla

• Sara Jane

Tack och Grattis!! Ja visst känns det lite oroligt, jag vågar inte riktigt jubla, även om jag är bubblande glad. Var ditt CB test starkt? mitt var nämligen väldigt svagt.

Kram och lycka till!

• Amor

Jag testade med ett sånt test där resultatet står i klartext och det stod tydligt "Gravid". Så testa med ett sådant om du vill få ett tydligt besked... Men även ett svagt resultat är ju alltid ett plus!!

Ja, det är verkligen en blandning av känslor. Ena stunden är jag sprudlande glad men sen kan jag helt plötsligt inte glädjas alls utan känner bara oro över att nåt ska gå fel.

Kram och lycka till på dig också!

• Sara Jane

Åh, det var ett sånt jag ville ha, fanns inte på det Apoteket jag var på. Men ska genast inhandlas. Hoppas bara jag får ett lika tydligt resultat!

Kram

Svar på tråden Vågar jag hoppas?