• Anonym

Ni som fått svagt plus, när blev det starkare?

Hej!!

Jag har gjort ett gravtest som visar jätte svagt positivt, så jag vågar knappt tro att det är positivt.

Men ni som har fått svagt, när blev era test starkare? Vet inte hur länge jag kan vänta tills jag tar nästa gång. Men om jag tar av morgon urinen i morgon så kanske det blir något starkare?   

• Svar på tråden Ni som fått svagt plus, när blev det starkare?
  • ratched

Samma här. Jag fick ett supersvagt positivt i lördags, och det har ökat lite varje morgon sedan dess. Inte alls så att de är lika starka ännu, men man ser iallafall den lilla ökningen. Igår vågade jag göra ett digitalt och det stod gravid. Har BIM först på torsdag.

• 78L

Efter 2 dagar med clearblue
    Mina plus har alltid börjat VÄLDIGT svagt, men har alla fyra gångerna blivit starkare efter några dagar.
    Så grattis till ditt plus!!!!

• frostfödd

Jag fick supersvagt på eftermiddagen ena dagen (knappt synligt, jag vågade inte tro på det ens). Sen på morgonen efter var det starkt.

• Anonym
    frostfödd skrev 2011-09-06 17:49:29 följande:
    Jag fick supersvagt på eftermiddagen ena dagen (knappt synligt, jag vågade inte tro på det ens). Sen på morgonen efter var det starkt.

Hoppas det blir så för mig med!
    Ska bli spännande att se i morgon då Skrattande
  • lady84
    Anonym skrev 2011-09-06 20:35:39 följande:
    Hoppas det blir så för mig med!
    Ska bli spännande att se i morgon då Skrattande
    Det var samma för mig, fick ett sådant svagt plus att jag var tvungen att be min sambo att kolla. Tack och lov så såg han också ett svagt streck. (Testade på BIM+1)

Vi vågade inte tro på det så vi köpte ett digitalt test från Clear Blue på apoteket som vi testade på kvällen. Där står det gravid på displayen istället för att man ska tolka streck samt hur många veckor man är gången. Det var först efter vi fick ett positiv besked på den som vi vågade tro att jag var gravid.

Testade igår igen på sticka (BIM + 3) för att se om strecket blivit starkare och det hade det :)
    Grattis till ditt plus!
Svar på tråden Ni som fått svagt plus, när blev det starkare?