• Anonym (Frågande)

Vad är vanligast i damernas omklädningsrum?

Vad upplever ni är vanligast när det gäller rakningen hos er tjejer/damer/tanter...u name it? Vad jag förundras över är att det verkar vara otroligt vanligt med helrakat/halvrakat..ja..alla verkar vara mer eller mindre rakade. Men ni tjejer...hur ser det egentligen ut i omklädningsrummen (för jag gissar att det är det lättaste stället att se). Ser det rakat ut eller ljuger ni här i forumet för att "hänga med" i trenden?

När ni ser er omkring hur är det med behåringen?

Tack för ordet   

• Svar på tråden Vad är vanligast i damernas omklädningsrum?
  • Anonym
    Skrattande själv är jag hel rakad men har sett många i omklädningsrum orakade speciellt där nere. Många fixar endast bikinilinjen men har busken kvar, möjligen klippt lite kortare.
  • Jocckke

Intressant fråga. (Mycket snack om hår idag, uppenbarligen ett ämne som engagerar).

Kan man som kvinna känna sig bekväm i omklädningsrummen både som rakad och orakad? Hur många är helt orakade?

• Anonym (Frågande)
    Anonym skrev 2011-09-06 15:16:55 följande:
    Skrattande själv är jag hel rakad men har sett många i omklädningsrum orakade speciellt där nere. Många fixar endast bikinilinjen men har busken kvar, möjligen klippt lite kortare.

Oki..tack för svaret. Ingen annan som vill lägga sig i debatten? Skrattande
  • Anonym

Inte lika vanligt med helrakat på badhus som det är på FL enligt min uppfattning ;)

• Elli47

Måste säga att jag egentligen inte vet men jag tror det är mest hår på damerna faktiskt

• Anonym (Frågande)
    Anonym skrev 2011-09-06 16:00:39 följande:

Inte lika vanligt med helrakat på badhus som det är på FL enligt min uppfattning ;)

Flört
  • Cia o krabaten
    Anonym skrev 2011-09-06 16:00:39 följande:

Instämmer.
    Snarare ganska ovanligt med helrakat eller näst intill. 
  • Emeliela

Jag tror jag har sett en enda kvinna på badhuset som har varit helrakad.. Annars brukar det vara buske som gäller i omklädninsrummet.. Hahah nu låter jag ju som värsta pervot men alltså det är vad jag lagt märke till

My family - My world
  • Anonym (Frågande)
    Emeliela skrev 2011-09-06 18:06:04 följande:
    Jag tror jag har sett en enda kvinna på badhuset som har varit helrakad.. Annars brukar det vara buske som gäller i omklädninsrummet.. Hahah nu låter jag ju som värsta pervot men alltså det är vad jag lagt märke till
    Fasen, det var ju intressant . Tror jag lever i en villfarelse här hmm..får nog omvärdera sanningen i de tjejer som skriver här Flört
  • Anonym

Jag rakar mig helt, alla mina vänner också (säger dom), men döm av min förvåning när jag var i simhallen sist och stod i duschen. ALLA hade hår där nere. Ingen var rakad utan dom hade världens buske... då var det jag som kände mig udda istället..

Svar på tråden Vad är vanligast i damernas omklädningsrum?