• lille Birger

Snyggt med stora underarmar?

Försökte febrilt hitta en kategori för ämnet attraktion, men hittade ingenGråter så lägger tråden här.

Tycker kvinnor att det är snyggt med stora underarmar på killar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Snyggt med stora underarmar?
  • Anonym

Inte nödvändigtvis biffiga underarmar, utan seniga och ådriga är fruktansvärt sexigt! Jag kommer på mig själv att stirra i smyg på män i alla åldrar som har det, ung som gammal.

• Anonym (MmMm!)
    Anonym skrev 2011-09-06 16:54:55 följande:
    Inte nödvändigtvis biffiga underarmar, utan seniga och ådriga är fruktansvärt sexigt! Jag kommer på mig själv att stirra i smyg på män i alla åldrar som har det, ung som gammal.
    Håller med, 100%!
    Så sjuuuukt sexigt. 
  • zygoma girl

Jag har alltid föredragit karlar som är mer åt det smala än det muskulösa hållet. Så absolut inte biffiga underarmar.

Å andra sidan skulle jag inte dumpa en i övrigt sjysst karl bara för att han har grova underarmar heller.

• Emmi27

Nja, biffiga är väl att ta i men jag gillar inte smala killar, oavsett om de bara är taniga eller om de är seniga och vältränade så får väl säga att stora underarmar är att föredra före smala.

• Anonym (jkh)

nja, inte kraftiga. De får däremot gärna vara väldefinierade (liksom resten av kroppen). Gillar inte muskliga killar. Snyggare med seniga (om ni fattar vad jag menar då?)

Typ som Anthony Kiedis, sångaren i Red hot chili peppers - yummie :-P

• lille Birger

Jag tror att många lite äldre kvinnor tycker att John Brzenk är snygg. Han har seniga, ganska muskulösa underarmar och är inte överdrivet biffig.

• Anonym (Ehh)
    lille Birger skrev 2011-09-06 17:46:38 följande:
    Jag tror att många lite äldre kvinnor tycker att John Brzenk är snygg. Han har seniga, ganska muskulösa underarmar och är inte överdrivet biffig.
    Hahahahahaha, inte ALLS snygg, på något sätt. 

Han ser korkad ut, och det är alldeles för stora underarmar för mig. 
  • Anonym (Nej...)
    lille Birger skrev 2011-09-06 17:46:38 följande:

Seniga?
    Hans underarmar är hemska!

Jag, liksom de flesta andra i tråden, föredrar nog smalare, senigt muskulösa underarmar.   
Svar på tråden Snyggt med stora underarmar?