• kampa

Är det någon som har receptet till 13-dagars dieten?

Ja, jag undrar om någon har den. Jag har själv tappat bort min lapp :(
    Jag körde den till punkt och pricka för några år sedan och då funkade det! Det är den som man ex bara får dricka svart kaffe och en sockerbit på morgonen. Ena morgonen tror jag att det var riven morot osv

• Svar på tråden Är det någon som har receptet till 13-dagars dieten?
  • Runguska

Dag 1 och 8: En kopp svart kaffe, en sockerbit. 2 hårdkokta ägg, kokt spenat, 1 tomat. 1 stor biff (250 gram), sallad med olja och citron.

Dag 2 och 9: F En kopp svart kaffe, en sockerbit. L 1 stor biff (250 gram), sallad med olja och citron, en frukt. M 1 skiva skinka (alt. 8-10 påläggsskivor), 1 bägare yoghurt, sallad med olja och citron.

Dag 3 och 10: F En kopp svart kaffe, en sockerbit, rostat bröd utan vare sig smör eller pålägg. L Kokt Spenat, 1 tomat, 1 färsk frukt. M 2 hårdkokta ägg, 1 skiva skinka, sallad med olja och citron.

Dag 4 och 11: F En kopp svart kaffe, en sockerbit, rostat bröd utan vare sig smör eller pålägg. L 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, 1 liten burk keso eller kesella (naturell). M 1 burk fruktsallad, 1 bägare yoghurt (naturell).

Dag 5 och 12: F 1 stor riven morot med citron. L Mycket mager fisk (250 gram), med citron och smörsås. M 1 stor biff (250 gram) sallad och broccoli.

Dag 6 och 13: F En kopp svart kaffe, en sockerbit, rostat bröd utan vare sig smör eller pålägg. L ½ kyckling utan skinn, sallad med olja och citron. M 2 hårdkokta ägg, 1 stor riven morot.

Dag 7: F En kopp te utan socker. L En bit brillat kött, färsk frukt. M Inget

• kampa

Tack så mycket!!!

Har bara en fråga. Var det inte så att man kunde byta ut spenaten mot något annat?

• Alina85

Hur mycket gick du ner när du körde den?? Höll du vikten?
    Jag provade den för nått år sen men jag klarade det bara i 5dagar.

• kampa

Jag gick ner 6 kg och höll vikten tills jag blev gravid (4år).

• Linda1976

jag hra gått ner 4,9 kg med Cambridge, betydligt nyttigare för kroppen än 13dagars!! www.viktklubben.nu Ett litet tips i all välmening!

• Linda1976

På EN vecka, glömde jag tillägga... ska dock leva på CK till 1 feb. Började 14 dec.

• Runguska

Jag har inte kört den själv då inte måltiderna tilltalade så jag vet inte mer än "recepten". Jag är med i viktklubb.se istället vilket känns mer hälsosamt och långsiktigare. Fast alla måste ju hitta det som passar.

• Svartfot

Körde denna underbra *ler* kur för ca. 4 år sedan.
    Var inte så farligt faktiskt.
    Men att allt överflödigt kroppsfett skulle försvinna och sedan hålla sig så i två år oberoende vad man åt det är ju bara BULLSHIT!!!!
    Men tugga ni gärna er spenat och sug ordentligt på sockerbiten.
    komer kännas som rena lyxen att sätta tänderna i det rostadebrödet....

• kampa

ja, vi får väl se om jag orkar genomföra den igen? Börjar faktiskt bli lite tveksam om jag orkar....Kanske räcker det att minska på sötsakerna och motionera lite mer?! :)

Svar på tråden Är det någon som har receptet till 13-dagars dieten?