• Anonym (tuutuut!!)

Snyggis på tåget, vad göra?!

Jag har börjat pendla nu från mitt hem till en större stad för jag har börjat plugga,
    åker relativt regelbunda tider, till min lycka finns det även en riktig snygging som åker rätt ofta som mig.
    Första gången jag såg honom uppmärksamade jag honom inte direkt förrens jag själv kände att någon tittade på mig,
    och så har det fortsatt nu i ca. 2 veckor!
    Blickar, och leende, blickar och leende!! Fram och tillbaka...
    Imorse stod jag på perrongen och han stod och snackade med någon tjej, men han mötte min blick ibland även då.

Alltså, han är så snygg och jag får ju "signaler"
    men hur f*n ska jag göra? Jag känner honom inte alls, ingen aning om namn, ingenting!
    Allt jag vet är att han bor i samma stad som mig och att vi pendlar till samma stad, men det är allt.
    What tooo doo? Gå fram och prata känns ju väldigt dumt, men ändå! Han väcker något inom mig som jag inte kan sätta ord på... Tips mottaget tacksamt!

• Svar på tråden Snyggis på tåget, vad göra?!
  • Anonym

Passa på när tåget är försenat. Då har ni nåt att prata om.

• Slats

lite barnsligt/löjligt kanske, men jag själv skulle vara bekvämast med att skriva ner nummer eller mail på en lapp och sedan gå fram och ge honom, och sedan snacka online och få en liten syn på vad det är för person.

• Anonym

sätt dig bredvid honom då, är det mycket folk på den avgången så känns d ju också lite naturligt att sätta sig bredvid...erbjud honom sen en tidning eller nåt, då kanske d är han som sätter igång snacket efter det...

• Anonym (tuutuut!!)

Ja, tyvärr är jag ju sååsåå feg så jag måste nog samla mod till mig innan jag börjar prata,
    men känner att om det fortsatt såhär så måste det ju betyda något.
    Igår åkte vi hem från samma ställe oxå, alltså vi stod på nästan samma ställe på perrongen men ändå lite mellanrum, jag var påväg att sätta mig brevid honom igår, men det sket sig då det kom en annan och satte sig där istället innan jag hann,
    så nu måste jag samla nytt mod.
    Jag är så nyfiken på vem han är,
    han verkar vara i min ålder, och han verkar också plugga, för han går runt med skolväska.

• telgebo

Sätt dig brevid på tåget och fråga ursäkta är det ledigt här innan du sätter dig

Gravid v.33+2 BF 23/10 Bara 47 dagar dit
Svar på tråden Snyggis på tåget, vad göra?!