• Joico

Ellos... hjälp lite va!

Jag brukar inte handla från Ellos men hittade en snygg kofta och en topp som jag tänkte beställa.... Väl i kassan så kunde jag välja att se mina erbjudanden och då fanns följande:
    "50% rabatt på en valfri vara* + handduksset 6 delar 0; + Fri frakt och Fri returfrakt*

*Erbjudandet gäller:
    • Vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt) på dyraste varan av kläder, skor, accessoarer, hemtextil, inomhusbelysning eller mattor ur Ellos sortiment 2011
    • T o m 2011-10-05, så långt lagret räcker
    • Max 1 gång/hushåll.
    •Fri frakt avser fraktkostnaden för normalpaket under 20 kg (värde 44,90)

*Kan ej kombineras med/användas på:
    • Andra rabatter"

osv osv.

Det står också "Hela ditt erbjudande till dig som blivande kund" som rubrik för hela erbjudandet. Detta trots att jag är inloggad och alltså inte "blivande kund". 

Nu är jag alltså en smula förvirrad. Jag blir erbjuden att se MINA erbjudanden men ändå står det att de gäller blivande kunder. Huh? Jag ÄR ju kund redan. Jag är ju inloggad och "står i kassan"!
    Det står att erbjudandet gäller vid nybeställning om minst 200kr EFTER avdragen rabatt, men längre ner står det att erbjudandet INTE kan användas med andra rabatter.

Hjälp mig lite här nu. Vem är det som är bakom flötet - jag eller dom? 

• Svar på tråden Ellos... hjälp lite va!
  • Joico

Äh, glöm. Ellos kan ju dra till skogs! Försökte köpa samma kofta för nån dag sen men det kom upp nån ruta om att de endast kunde lämna en preliminär orderbekräftelse. Jag försökte två gånger. Mailade dom och fick svar att dom höll på med en uppdatering då men att det nu ska funka.
    Så nu försökte jag igen. My ass! Samma sak igen. Synd för dom, jag lägger ner.

• Pemmel
    Joico skrev 2011-09-06 21:17:37 följande:
    Äh, glöm. Ellos kan ju dra till skogs! Försökte köpa samma kofta för nån dag sen men det kom upp nån ruta om att de endast kunde lämna en preliminär orderbekräftelse. Jag försökte två gånger. Mailade dom och fick svar att dom höll på med en uppdatering då men att det nu ska funka.
    Så nu försökte jag igen. My ass! Samma sak igen. Synd för dom, jag lägger ner.
    Ser att du bestämt dig redan och mitt svar kommer kanske sent därför, men i alla fall.. Jag hade samma bekymmer för en tid sedan. Sidan fungerade dåligt, erbjudanden gick inte att lägga till osv. Problemet var att jag alltid försökte beställa sent på kvällarna. Och att de alltid verkar uppdatera sidan med lagerinfo osv på kvällarna. Alltså trasslar den då. Jag la ner Ellos ganska länga på grund av det, men har börjat handla igen och det fungerar alltid problemfritt om jag gör det före 18-19.
Svar på tråden Ellos... hjälp lite va!