Vi skriker o bråkar jämt med våran 7 åring
Jag har nästan tappat gnistan som mamma. Jag känner inte igen mig själv och börjar nästan bli rädd för mig själv.
Har en 7 årig son som är så fruktansvärt arg nästan jämt. Nu senaste tiden så får han sådana utbrott att han bara skriker o skriker. Han säger att han hatar mig, att jag är äcklig och den värsta mamma som finns.
Den senaste tiden har jag vid några tillfällen sagt att jag inte orkar vara hans mamma längre och att jag ska flytta....
Men droppen kom idag. ... Efter att han skrikit som en galning så blev jag så frustrerad att jag la handen för hans mun för att få honom tyst. Sen kom det ena efter det andra, jag sa bla att så som han skrikit så kommer förmodligen polisen komma och hämta mig. Jag sa att grannarna säkert ringde dom för att det låter som om jag slår honom.
Jag är helt slut och skäms så otroligt mycket för alla dessa saker jag har sagt. Hur kan jag som vuxen förebild, som hans mamma säga dessa saker????
Kan ju såklart tillägga att jag har kämpat och försökt en längre tid att prata och prata och vara pedagogiskt men jag orkar verkligen inte mer. Jag säger ofta att han får bli arg och att man kan tycka olika MEN att jag älskar honom mest av allt för det.
Jag förstår att ni dömmer mig och det med all rätt, jag skäms otroligt mycket för det jag har sagt! Men ändå så kommer det igen o igen....
SNÄLLA hur ska man orka, hur ska jag bli en bra mamma igen och när ska jag få slippa gråta varenda kväll?